Gå til innhold

Babysyk og vil gjerne ha nr.3! Noen andre? :-)

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Hvordan er det med dere jenter? Flere som prøver igjen? Vi vil prøve på nr. 3 :) Har sluttet på P-pillen og venter på eggløsning som er snart! :) Veldig spent! :-) Har bestillt eggløsningstester og graviditetstest så jeg er forberedt! He,he ;P Flere som har gjort det samme? :D

Fortsetter under...

Ja, vi er flere som prøver på nr. tre her! Jeg startet en tråd for noen dager siden, den ligger sikkert på andre side. Vi starter prøvingen på nr. tre denne mnd. Superspent og glad! Får mensen i dag eller i morgen. Hvor er du i syklus?

Vi prøver også på nr 3:D Er i første pp. Skulle hatt EL igår, men tempen steg ikke på morgenen idag så da hadde jeg nok ikke det allikevel.. Får håpe den kommer da. Vi har nok sex hver dag nå for å være på den sikre siden. Ble gravid på første forsøk begge de andre gangene, så man regner jo nesten med at det klaffer på første denne gang og..;)

Her er vi også i gang! Har to jenter fra før. Jeg var riktignok gravid i april, men endte med MA i uke 9, det var en kjip opplevelse. Nå prøver vi igjen, men må innrømme at jeg tar det hele helt med ro. Blir jeg gravid er det fantastisk, blir jeg ikke gravid, har jeg det også helt fantastisk. Tar livet som det kommer sånn sett, synes det er gøy å ha litt spenning hver måned når ikm nærmer seg..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...