Gå til innhold

Klage, klage, klage....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 31uker, å er blitt 100% sykemeldt i forrige uke. Den siste uka har jeg vært skikkelig slapp, alt er tungt-et tiltak å gjøre. Føler meg skikkelig tung i kroppen, blir fort sliten(armer og ben føles som bly), blir fortere tungpustet. Sover dårlig om natten, derfor sover jeg litt på dagen. Er sulten hele tiden, småkvalm.

Er vanligvis veldig aktiv, å nå klarer jeg nesten ingenting, strekker ikke til på noe:(

Noen som har det på samme måte? Tror dere dette bare er noe som er forbigående, eller kommer jeg til å være sånn her ut svangerskapet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, man hører jo solskinnshistorier om de som både ble bedre over natten både ved, 3, 4, 5 og 6 mnd så man kan jo håpe!!

Jeg er også sånn men er bare i uke 17 da, så håper enda...

Skrevet

Det går nok over :) hadde også slik en periode, husker ikke nøyaktig når det var. Men er nå 38+3 og har så mye energi at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg :P

Skrevet

Ja håpe virkelig at energien kommer tilbake.. Blir noen laaange 8-9uker til termin hvis man ikke klarer å gjøre noe... :P

Skrevet

jeg er 31 i dag, og har det helt likt.. kvalm, ikke matlyst, sliten, vondt i hele kroppen, osv. skal be om 100% sykemelding om 2 uker når jeg er hos legen,,, er 60% nå.. Og har jo planer om å flytte den 1. okt og.. Mye som skjer , trenger energi1:P

Skrevet

Hadde det slik selv når jeg ble sykmeldt i uke 31. Var helt utslitt, men ble mest utslitt av å være hjemme. Er nå i uke 35 og er sykmeldt fram til permisjon. Har fått energien litt tilbake men må være få en spark bak for å få meg ut av huset.

Heldigvis har jeg skole som jeg går av og til på, er ikke så mye jeg kan gjøre når jeg likevel må ta det opp neste år.

Jeg tar meg par småturer ut bare for å variere litt siden jeg er sykmeldt og det hjelper litt :)

Skrevet

Ja lurer å på om man blir ekstra sliten av å være sykemeldt..:P

Går en times tur m hunden iløpet av formiddagen, å henter jentungen tidligere i bhg slik at jeg ikke blir sittende forran tv'n hele dagen..

etter kl.4 går dagen i ett...:)

Håpe bare tiden til lillingen kommer går fort, gleder meg sånn til å kunne være hjemme med litn beijbi i huset:)

Skrevet

Bare at jeg kunne ha gått ut med hunden jeg og :)

Men siden det er en stooor schæfer på 50kg og jeg har ikke lov til noe tunge løft så blir dette for mye for min kropp nå. Siden han drar veldig hardt. Så her er det mannen som har ansvaret for hunden :P

Skrevet

Jeg er 100% sykemeldt fordi jeg får vondt av å stå og gå mye, derfor er det ikke aktuelt for meg å gå turer ute. Blir derfor til at jeg tar bussen til butikken og handler litt hvis jeg kjeder meg. vi har ikke bil, derfor blir alt så tungvint. Når jeg er hjemme slipper jeg å få så mye smerter, men kjenner at jeg fort blir slapp og mister energi av å sitte rolig. Prøver derfor å flette inn litt husarbeid av og til.

Skulle gjerne svømt litt, men hvis jeg skal gå helt til svømmehallen, ,så blir jeg jo helt ødelagt i ryggen og bekkenet igjen.....

Skrevet
Jeg er 100% sykemeldt fordi jeg får vondt av å stå og gå mye, derfor er det ikke aktuelt for meg å gå turer ute. Blir derfor til at jeg tar bussen til butikken og handler litt hvis jeg kjeder meg. vi har ikke bil, derfor blir alt så tungvint. Når jeg er hjemme slipper jeg å få så mye smerter, men kjenner at jeg fort blir slapp og mister energi av å sitte rolig. Prøver derfor å flette inn litt husarbeid av og til. Skulle gjerne svømt litt, men hvis jeg skal gå helt til svømmehallen, ,så blir jeg jo helt ødelagt i ryggen og bekkenet igjen.....

har det på AKKURAT samme måte. ;)

Skrevet

Jeg har en 1 åring som ikke er i barnehage og jobber 70 % ! Den siste uka(snart i uke 30) har jeg vært SLITEN. Vondt i rompa,korsryggen,tong i kroppen, svimmel, kvalm .. ja :P Hadde tenkt å jobbe til permisjon, men fortsetter det slik blir det hardt!

Skrevet

Er uke 34+0 i dag og har i mange uker følt meg helt tappet for energi. Blir jo helt ødelagt av å gå opp en trapp! Det dunker i hodet (hører pulsen konstant i ørene), melkesyre i låra, tungt å puste osv. Det er vondt å sitte, ligge og skifte stilling- så noe er galt med bekkenet. Men; regner med det er mange som har det verre!

Kynnere har jeg ofte, spesielt når jeg går.

100% sykemeldt fra i dag, for å unngå at jeg føder for tidlig.

Al syting til tross; magen ser fin ut, babyen er visstnok frisk og jeg er heldig som er gravid i en alder av 39 ( etter kunstig befruktning).

Skrevet

Er uke 34+0 i dag og har i mange uker følt meg helt tappet for energi. Blir jo helt ødelagt av å gå opp en trapp! Det dunker i hodet (hører pulsen konstant i ørene), melkesyre i låra, tungt å puste osv. Det er vondt å sitte, ligge og skifte stilling- så noe er galt med bekkenet. Men; regner med det er mange som har det verre!

Kynnere har jeg ofte, spesielt når jeg går.

100% sykemeldt fra i dag, for å unngå at jeg føder for tidlig.

Al syting til tross; magen ser fin ut, babyen er visstnok frisk og jeg er heldig som er gravid i en alder av 39 ( etter kunstig befruktning).

Jeg har det akkurat på samme måte.. kunne ikke beskrevet det bedre selv.. Utrulig slitsomt å ha det sånn, når man ikke klarer noe- å når man har fått beskjed om å holde seg i ro pga av fare fortidlig fødsel..

Så tar husarbeid i små etapper, baker og strikker for å få dagen til å gå til gubben og jentungen kommer hjem:p

Mn plages mye med nedpress+ at det kjennes ut "det stikkes en kniv" støtvis opp i skrittet... Kjempevondt til tider:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...