Tussi skalblimamma <3 Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Jeg hadde jo en pitteliten rar blødning her for 3-4 uker siden ca. Begynte da å tenke på om det var "lure-mensen"... Og tok test og den var negativ(clearblue digital me ukeindikator). Nå har jeg gått å hanglet med rar mage-til tider kvalm, vondter i livmoravdeling, vondt i veikryggen og tunge pupper(kjenner det godt når jeg tar av bh). Går jo SåKLART her og troooor da vet dere.. Og grubler... Hmm... Kan det hende at cbd med ukeindikator trenger litt lengre tid på seg til å bli positiv? Eller at jeg kanskje ikke har så lett for å få positiv test?(har faktisk ALDRI hatt det. Dog-aldri vært gravid:p) Så jeg kjøpte en test i dag igjen jeg, en sånn dærre a1 test... Så skal ta i morgen tidlig. Føler jeg må være hundreogti prosent sikker før jeg skal ringe etter medisiner til nytt egg-uttak! Tenk HVIS?! Det skjer jo så mange mirakler at det kunne jo godt skjedd meg også? ALTSå...... jeg er tullerusk jeg! TULL-E-RUSK!
najaden Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Dersom du er såpass langt over IKM (dersom det var "tullemensen" og ikke en skikkelig mens) så kan du ta A1 testen nå, og den bør absolutt slå ut om du er gravid. Håper du får to fine, rosa streker!
monky Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 tullerusken Tusssiiii du er så god:) HåPER du får positiv test :)
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2012 Haha, ja. Den var da vel negativ... :-P men ringte st.olavs før i dag da, så da blit det mens rundt den 12. Okt og da er vi i gang!!!:-D
AkPa Skrevet 14. september 2012 #7 Skrevet 14. september 2012 Ganske lik meg du da tussi Snart 2 uker på overtid her nå, så blir flyttet til rundt den 12 i oktober
Tussi skalblimamma <3 Skrevet 14. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. september 2012 Jee! Nå AkPa... NÅ!!!!!:-) blir vi hovedmødre i 2013;-)
AkPa Skrevet 14. september 2012 #9 Skrevet 14. september 2012 Det blir vi..!!!:-) nå har vi ventet lenge nok å felt nok tårer..!!! NÅ er det vår tur, NÅ skal vi lykkes
Poteta Skrevet 14. september 2012 #10 Skrevet 14. september 2012 Nåh.... Dere er så søte. Nå er det deres tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå