tingeling<3 Skrevet 13. september 2012 #1 Skrevet 13. september 2012 Svir nedentil etter sex var ikke sånn før men de siste gangen vi har hatt sex svir det etterpå. Noen andre som har det sånn ?
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. september 2012 #2 Skrevet 13. september 2012 Kan det være soppinfeksjon, eller urininfeksjon? Eller så kan du vel ha vært litt tørr, og da kan det vel kanskje svi litt.
Kulaa Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 De gangene jeg har hatt sopp har det kunne svi etter sex hvertfall
tingeling<3 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2012 Tror ikke det er sopp el uvi for da hadde jeg merka det ellers og. var på kontroll i forrige uke hadde ikke tegn til uvi.
lUmlUm med tulla si Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Jeg synes likevel du skal ta en tur på apoteket, og kjøpe Canesten. Det er en salve som du enkelt og greit smører på. Finnes vel også stikkpiller, men jeg har aldri brukt sånne, så aner ikke hvordan de fungerer... Det har alltid hjulpet med kun Canesten for min del. Jeg merka kun sviinga etter samleie ei gang jeg hadde sopp, så det kan jo være tilfelle. Verdt et forsøk?
tingeling<3 Skrevet 13. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2012 Ok da skal jeg prøve det. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå