Gå til innhold

Andre med innsett neste uke?

Anbefalte innlegg

Gjest Jente07♥
Skrevet

Hvis eggene mine overlever opptining blir det innsett på tirsdag:-) Krysser fingre og tær! Noen andre som skal inn kommende uke? Holder til i Haugesund

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Startet på kort regime på lørdag og skal til kontroll på mandag i Haugesund :)

Så håper på uttak og innsett neste uke!!!

Krysser fingre og tær for deg :)

Lykke til

Skrevet

Skal på kontroll i morgen, og uttak på mandag om alt er ok. Haugesund her og

Skrevet

Liker veldig godt de som jobber der! Er flinke og hyggelige :)

Satser på full klaff denne gang :)

Skrevet

Blir ikke uttak på mandag, siden egga var for små ennå. Men håper ny UL på mandag viser at jeg får ta ut på fredag neste uke. Ja de er trivelige på Haugesund:-)

Skrevet

Hei :) jeg skal på ul tirsdag. Om alt går bra da skal jeg sette inn fredag eller mandag ca. Er spent og gruer meg egentlig siden det ble avbrutt sist gang...... (frys) Men prøver å tenke oositivt:)

Håper vi greier det denne mnd jenter:) lykke til :)

Gjest Jente07♥
Skrevet

Ja nærmer seg med stomskritt:-) Men ble så i tvil om jeg skal starte med lutinus i morgen? Kan det stemme, når det blir innsett på tirsdag? Og går man på progynova samtidig som lutinus?

Rart med det, føler meg virkelig helt ny på dette, og husker omtrent ingenting. 4 år siden sist jeg var der oppe.

Ja de er fantastiske i Haugesund, priser med lykkelig for de 2 fantastiske barna de har hjulpet oss og lage♥ Tenk om jeg skulle være så heldig å oppleve det enda en gang♥

Skrevet

Kalia: Krysser fingrene for at eggene vokser i helgen!!!

Lykke til :)

Skrevet

Her blir det uttak enten onsdag romferga til uken. Kommer Ann på hvordan eggene har utviklet seg fra ul på torsdag. Skal på ny ul nå mandag. :)

Skrevet

Takker Huse:-) ja er veldig spent på UL mandag morgen, avgjør om jeg får uttak på fredag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...