Gå til innhold

Hjelp, kan dere se for meg jenter? ser gjerne tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! :)

Lenge siden sist nå, det har vært ett langt svangerskap og jeg har desverre hatt lite energi til å bruke pendelen min. har tatt den opp igjen den siste tiden og prøver gjerne for dere som er så snille å svare :)

Er nå i uke 37. sliter med redsel for fødsel pga seteleie og uavklart situasjon i forhold til dette.

Var på samtale på sykehuset i dag. hadde egentlig bestemt meg for ks, siden fastlege hadde bedt meg bli enig med meg selv hva jeg ville... men overlegen ville ikke snakke om ks en gang, hun ville helt bestemt at jeg skulle føde naturlig...

Lurer altså på hva dere får opp? seteleie, vanlig hodeleie (hun kan jo snu seg hvis jeg får ett mirakel) eller blir det ks?evn haste ks... Når skjer fødselen osv?

Babyen ble estimert til 3100 i dag, så hun er jo stor nok iallefall ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :)

jeg tror nok det blir ks :)

om det er planlagt eller haste er jeg usikker på, men får opp at du må belage deg på ks..

masse masse lykke til når tiden kommer :)

ser du på noen tilbake eller? :)

Skrevet

det finnes både homeopat medisin, og du kan ta akupunktur for å få babyen til å snu seg.... :) bare et lite tips

Skrevet
hei :) jeg tror nok det blir ks :) om det er planlagt eller haste er jeg usikker på, men får opp at du må belage deg på ks.. masse masse lykke til når tiden kommer :) ser du på noen tilbake eller? :)

Takk tyrjente :) ser gjerne tilbake! :) bruker mest pendel, så blir jo mest ja/nei svar. hva lurte du på? :)

Skrevet
det finnes både homeopat medisin, og du kan ta akupunktur for å få babyen til å snu seg.... :) bare et lite tips

Takk Adine, jeg skal faktisk prøve vendings akupunktur fra mandag, så hadde jo vært fint om det funket :)

Skrevet

Jeg får opp positiv til vending, jeg, og en indre ro til fødsel uansett..

Stå på alle fire og vrikk på hoftene.

Skrevet

Hei lille blomst og til dere andre jenter... Kan dere hjelpe meg å se når jeg blir gravid? :-$

Skrevet
Hei lille blomst og til dere andre jenter... Kan dere hjelpe meg å se når jeg blir gravid? :-$

Beste er å opprette en egen tråd nomroh, så får du forhåpentligvis svar der.

Skrevet

Jeg får opp at det går din vei, å at du dermed får planlagt keisersnitt. Får dagen opp som veldig positiv, men jeg greier ikke å få noe eksakt tid. Kan gjerne se nærmere med kortene når jeg er alene her :)

Kan du se tilbake? Når blir vi gravide med vårt andre barn? Er ikke prøvere ennå, men vi tenker fra neste år. Og evt kjønn :)

Skrevet

Hei vennen..

vet du får opp at du føder vaginalt..

babyen din snur seg..

ser at alt vil gå godt..men at fødselen tar tid...

vil du ta en titt på meg?

født 2 april 69

hvor tid fester spiren seg/hva får du opp ang graviditet på meg?

klem

Skrevet

lille blomst!! Er du gravid?? hehe, så mye har jeg fått med meg :P men har ikke vært så aktiv her inne da, så kjempegøy. Synes det er litt vanskelig å se sånn spesifikt som det du spør om men ville bare gratulere og ønske deg kjempemasse lykke til! :)

Skrevet
Jeg får opp at det går din vei, å at du dermed får planlagt keisersnitt. Får dagen opp som veldig positiv, men jeg greier ikke å få noe eksakt tid. Kan gjerne se nærmere med kortene når jeg er alene her :) Kan du se tilbake? Når blir vi gravide med vårt andre barn? Er ikke prøvere ennå, men vi tenker fra neste år. Og evt kjønn :)

Hei :) Takk for at du så på meg! ble veldig glad for svaret ditt for akkurat den dagen hadde jeg snakket med JM som iallefall forstod meg og hun anbefalte ks om det var det vi ønsket. Nå de siste dagene har jeg blitt mye roligere på at jeg skal klare en evn setefødsel også, så selv er jeg ikke sååå satt på ks lenger. Ta gjerne en titt på meg med kortene om du kan :)

jeg får opp positiv i mai 13 og baby i januar 2014 jeg :) Jente :)

Skrevet
Hei vennen.. vet du får opp at du føder vaginalt.. babyen din snur seg.. ser at alt vil gå godt..men at fødselen tar tid... vil du ta en titt på meg? født 2 april 69 hvor tid fester spiren seg/hva får du opp ang graviditet på meg? klem

Hei Solrose! :) så godt å se kjente nick igjen! lenge siden jeg var mye her på spåforumet ;)

krysser virkelig fingrene for snuing, er iallefall masse liv etter jeg begynte med snuingsaku igår! :) Hadde ganske rask fødsel sist... så er litt redd for rask igjen ;) får du opp noen dato eller noe? :)

Jeg får opp gode muligheter for graviditet denne syklusen. Jente i 2013 :)

Skrevet
lille blomst!! Er du gravid?? hehe, så mye har jeg fått med meg :P men har ikke vært så aktiv her inne da, så kjempegøy. Synes det er litt vanskelig å se sånn spesifikt som det du spør om men ville bare gratulere og ønske deg kjempemasse lykke til! :)

Hei Zassy snuppa! :) Ja, endelig er jeg gravid, høygravid nå! ;) Denne gangen har heldigvis spiren holdt seg fast og nå begynner jeg faktisk å bli klar for å få henne i armene istedenfor å ha henne i magen! hihi :) Du er klar for nr 2 snart du??? får en følelse av at nr 2 sitter ganske fort når du går inn for det ;)

Skrevet
Hei vennen.. vet du får opp at du føder vaginalt.. babyen din snur seg.. ser at alt vil gå godt..men at fødselen tar tid... vil du ta en titt på meg? født 2 april 69 hvor tid fester spiren seg/hva får du opp ang graviditet på meg? klem
Hei Solrose! :) så godt å se kjente nick igjen! lenge siden jeg var mye her på spåforumet ;) krysser virkelig fingrene for snuing, er iallefall masse liv etter jeg begynte med snuingsaku igår! :) Hadde ganske rask fødsel sist... så er litt redd for rask igjen ;) får du opp noen dato eller noe? :) Jeg får opp gode muligheter for graviditet denne syklusen. Jente i 2013 :)

Tusen takk søte du for at du tok deg tid til å se på meg...

da har jeg tatt en titt på dato ang fødsel for deg....får opp oktober dato får opp 3 ... prøver meg på fødsel vekt og lengde å...3780 gram og 49 cm er vesle babyen din når den kommer til verden..

lykke til med fødsel ser det vil gå raskt og greit..

Skrevet
Hei Solrose! :) så godt å se kjente nick igjen! lenge siden jeg var mye her på spåforumet ;) krysser virkelig fingrene for snuing, er iallefall masse liv etter jeg begynte med snuingsaku igår! :) Hadde ganske rask fødsel sist... så er litt redd for rask igjen ;) får du opp noen dato eller noe? :) Jeg får opp gode muligheter for graviditet denne syklusen. Jente i 2013 :)
Tusen takk søte du for at du tok deg tid til å se på meg... da har jeg tatt en titt på dato ang fødsel for deg....får opp oktober dato får opp 3 ... prøver meg på fødsel vekt og lengde å...3780 gram og 49 cm er vesle babyen din når den kommer til verden.. lykke til med fødsel ser det vil gå raskt og greit..

Så spennende! Krysser fingrene for at du har rett! gleder meg! :)

Skrevet
Hei Zassy snuppa! :) Ja, endelig er jeg gravid, høygravid nå! ;) Denne gangen har heldigvis spiren holdt seg fast og nå begynner jeg faktisk å bli klar for å få henne i armene istedenfor å ha henne i magen! hihi :) Du er klar for nr 2 snart du??? får en følelse av at nr 2 sitter ganske fort når du går inn for det ;)

Så kjempemye jeg unner deg det, åh det kommer til å bli fantastisk, gled deg! Jeg og samboer satt bare de første månedene å beundret vår lille skatt, helt forelsket :P (skal sies at hun sov mye i begynnelsen før hun virkelig våknet skikkelig :D) Ja kjenner at jeg har lyst på en til ja..vingler litt men kjenner i hjertet at jeg vil ha henne hit..føler liksom at det er ei lita søster som vil hit ;) så er spent på tiden framover, om vi bare kjører på eller ikke. Du får ha masse masse lykke til med fødsel, og kos deg med baby når den tid kommer, håper vi skravles her en annen gang også :D

• 3 uker senere...
Skrevet

tilbakemelding til dere som tok dere tid til å se :)

Lille ble født i forykende fart natt til 6.okt. Hun kom med rumpa først, men det gikk over all forventning og vi rakk hverken epidural, tang eller andre hjelpemidler. så ble en seteleiefødsel utenom det vanlige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...