Gå til innhold

Endelig...........

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg flytta inn idag... velkommen til oss to :P

har kjøpt en hel del ting men mangler kjempe masse også. alt ligger i ekser på babyrommet.

mangler seng og alt tilbehør til det, kommode og skap.

har kjøpt vogn og bilstol, klær (mangler en del enda), stelleveske, stellematte, stellepledd, bleiebøtte m/refil, gulvteppe, vippestol, venter på en del interiør ting slik at jeg kan begynne med romdesign. har valgt ole brumm :P har kjøpt sengesett og sengekant i ole brumm pluss ole brumm gardiner. refleks til barnevogn, masse babyprodukter (olje, zinksalve osv) et lite babysett med negleklipper, neglefil, osv. Vurderer ammepute.

mangler brystpumpe og 1 eller 2 flasker i tilfelle jeg trenger det. kjøper mer etter behov. amme/rape kluter. og min absolutt favoritt MOBY WRAP. og en del annet jeg ikke husker akkurat nå :P

men jeg har skikkelig kraftig bekkenløsning. så jeg har prøvd å kjøpe alt inn før jeg blir større og bekkenløsning blir evt. verre.

så jeg er mulig litt tidlig ute. men vil ikke stresse den siste mnd. vet jo aldri hva som kommer til å skje heller. det er jo ikke garanti for at min lille kjøttbolle blir født akkurat på termin. :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970897-endelig/#findComment-144540881
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...