Gå til innhold

Er det noen som ser om dette går bra?

Anbefalte innlegg

Hei! Er gravid i ca uke 8, og har hatt småblødninger en ukes tid. Ultralyd på fredag viste en levende bønne med bankende hjerte. Jeg veksler mellom å tro at dette går bra, og mellom og være temmelig nedfor. Jeg skal til UL om ei uke igjen. Er det noen som har trøstende ord, eller enda bedre- Noen som ser at dette går bra? Evnt kjønn dersom dette kommer fram. Jeg er født 300883. Jeg håper noen tar seg tid til å svare meg.

Fortsetter under...

Hei! Er gravid i ca uke 8, og har hatt småblødninger en ukes tid. Ultralyd på fredag viste en levende bønne med bankende hjerte. Jeg veksler mellom å tro at dette går bra, og mellom og være temmelig nedfor. Jeg skal til UL om ei uke igjen. Er det noen som har trøstende ord, eller enda bedre- Noen som ser at dette går bra? Evnt kjønn dersom dette kommer fram. Jeg er født 300883. Jeg håper noen tar seg tid til å svare meg.

du har ei sterk lita jente inni magen din, og denne gangen kommer du i mål! slapp av, og nyt tiden :)

Tusen, tusen takk for det hærlige svaret! Fikk nesten lyst til å si at jeg elsker deg, haha. Men god helg i hvertfall!

nå roer du ned bekymringene. For det går bra! bare positive tanker, og god helg til deg og :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...