Gå til innhold

Oppdatering fra Jeland!

Anbefalte innlegg

UTROLIG nok så jeg en liten prikk dunke inni der i dag!

Er fortsatt sjokkert og redd for å slippe gleden enda! Gynekologen mente det mest sannsynlig var snakk om at sist UL var det allt for tidlig at det var derfor det så sånn ut. Skal på ny kontroll om to uker for å se at det utvikler seg som det skal også kunne jeg fortsette hos fastelege/JM etter det. Og to nye HCG tester. Hun mente det var en plass mellom 4 -5,5 uker på vei men kunne ikke si helt sikkert enda.

Først var skjermen vekk fra meg.. så sudde hun den mot meg og midt i den store svarte flekken var det en hvit avlang prikk som dukna fint i takt. Så roper så smått ut et lite hurra og starter igjen opp med folat tabletter! :D Hihi :D

Tusen takk for all støtte her inne. Dere er fantastiske!!!! :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970858-oppdatering-fra-jeland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅ! SÅ utrolig deilig Å lese!! Gratulerer sÅ mye, har tenkt pÅ deg i hele dag...

Om hjertet slo, sÅ bør du være 5,5uker pÅ vei :) Jeg var pÅ ul da jeg trodde at jeg var 6+1, men gyn sa at jeg da var 5+5. NÅ har det endra seg etter enda en ul.

Godt du fÅr komme tilbake om to uker :)

NÅ nærmer min egen ul seg med stormskritt, og jeg er livredd!!

Det skjønner jeg godt! Er terror å gå sånn.. krysser alt som krysses kan gor deg! Hvor langt er du på vei og hvorfor må du på tidlig UL?

Ja veldig deilig.. hu sa vi måtte sjekke utviklinga så da var det veldig bra at jeg fikk komme dit igjen selv om to uker er en stund å vente ;-)

Jeg er 12 uker i morgen. Så om det viser seg noen fæle misdannelser, så blir det en tøff abort..

Kroppen min tar ikke opp vitaminer slik som den skal, så jeg har større sjans enn andre for å få barn med alvorlige misdannelser. Har også opplevd tildigere å miste en liten pga det, så jeg er ganske nervøs, ja....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...