Gå til innhold

Når kommer kvalmen??

Anbefalte innlegg

Har jo egentlig nettopp vært gravid! Fødte for 9mnd siden. Men jeg husker jo ikke slikt! Mener å huske at jeg ble kvalm i uke 8... Men når kom DIN kvalme??

Nettopp startet i ny jobb og er gravid igjen, så har ikke så veldig lyst å fortelle det enda. Men om jeg blir skikkelig kvalm så må jeg jo det... Krysser fingre! Er 5+0 i dag :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970821-n%C3%A5r-kommer-kvalmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte å føle at jeg ikke hadde lyst på noe mat i uke 6, og ettersom jeg ikke klarte å spise noe særlig så ble jeg til tider også kvalm. Slik hadde jeg det i et par tre uker, så har det avtatt mer og mer siden. Nå er jeg i uke 13 og det er kun tanken på enkelte matretter som gjør meg kvalm nå. Gjerne mat jeg assosierer med de ukene da jeg var kvalm.

Annonse

Min var totalt fraværende før uke 6, men nesten på dagen 6+1 meldte den sin ankomst med full tyngde. Tre uker etter begynner den å slippe taket. Blir akutt kvalm når jeg kjenner guffne lukter, men det gir seg fort.

Signerer denne!! Er 7+1 nå og er suuuper kvalm!! Helt grusomt..HåPER det gir seg snart! :)

Kjennte kvalmen kom snikende en uke før ikm...var ikke til å unngå å kjenne igjenn! To dager etter testet jeg positivt:-) Venter vårt fjerde gull og har vært like tidlig kvalm med de 3 storesøsknene, burde ikke vært lov!! Heldigvis gir det seg mellom uke 14 og 16;-)

Har jo egentlig nettopp vært gravid! Fødte for 9mnd siden. Men jeg husker jo ikke slikt! Mener å huske at jeg ble kvalm i uke 8... Men når kom DIN kvalme?? Nettopp startet i ny jobb og er gravid igjen, så har ikke så veldig lyst å fortelle det enda. Men om jeg blir skikkelig kvalm så må jeg jo det... Krysser fingre! Er 5+0 i dag :)

Her begynte kvalmen for fullt i uke 6. Fortsatt ille kvalm - 8+5 uker i dag.

Annonse

Huffff.... Begynte i ny jobb for halvannen måned siden. Og har nettopp tatt ut en uke ferie fordi vi skal til syden. Så blir ikke særlig moro å komme med denne nyheten egentlig. HåPER jeg slipper unna kvalmen, men den kommer vel snikende... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...