Gå til innhold

Noen som har erfaring med Stokke xplory-vognen?

Anbefalte innlegg

Jeg liker veldig godt alle justeringsmulighetene som er på Stokkevognen og at den er så nett og lett å manøvrere. Men er litt usikker på om kanskje hjulene er litt for små når man skal kjøre på grus (blir det humpete?). Og hva med til vinteren og man skal kjøre i slaps? Blir det tungvint?

Endret av Agnes74

Fortsetter under...

Hei! jeg har kjøpt denne brukt nå, og venter på at babyen skal bli født (i januar), men har brukt den litt til eldste. Hun er 102 lang, og 15 kg, så hun er stor, men vognen var faktisk god å trille med henne i også, og hun fikk tom plass under kalesjen! Var helt overrasket, for hun har vokst utav brio race, spin, og eneste vognen hun har grei plass i er sitty. Hun sov i stokkevognen, uten at hodet var oppi kalesjen! Den var ikke god på grus, og da vi måtte trille nedpå marken fordi det kom bil, så kom vi oss ikke opp igjen, uten at jeg dro i stammen på vogna. men den var overraskende god på veien, og humper var ingen problem. Gleder meg til neste sommer når jeg kan trille babyen i den :)

Vi har den, kjøpte den da jenta vår ble født mars 07. Da bodde vi oslo den er bare helt topp. Var ikke så mye problem med snø og slafs. Men det er klart en byvogn. Ikke lett å trille i skog og mark men det går. Vi har nå flyttet til landet med mye snø og bakker og med termin i desember så vi må nok kjøpe en vogn til,. Men kommer garantert til å bruke den på butikk og oslo turer.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...