Gå til innhold

Sikkert det DUMMESTE spørsmålet dere har fått. Men vil noen se?

Anbefalte innlegg

Gjest Mammantil2prinser

Det er snodi hvor mye forskjellig man kan gå å gruble, uroe seg for å tenke på når man er gravid :/

Det jeg lurer på er noe som virkelig plager meg og som jeg kvier for å spørre om i frykt for å "jinkse" meg selv :(

Jeg er sååååå redd for at når fødselen er overstått, og jordmoren skal ta baby bort på den "stasjonen" hvor de tørker og suller inn og slik at hun på den strekningen skal miste baby i bakken :( vet dette er tullete av meg å tenke, men dette plager meg faktisk veldig :(

Er det noen som ser om dette går bra, og jordmor holder godt på baby?

Tusen takk :) 141091

Fortsetter under...

Jeg jobber på føde og Barsel og jeg har hørt om 2 tilfeller der noen har mistet en baby i gulvet og det var foreldrene selv som mistet barnet sitt. Og dessuten får du barnet rett opp på brystet etter fødselen og de tørker barnet med en gang! Dette må du ikke bekymre deg for! :)

Gjest Mammantil2prinser

Jeg jobber på føde og Barsel og jeg har hørt om 2 tilfeller der noen har mistet en baby i gulvet og det var foreldrene selv som mistet barnet sitt. Og dessuten får du barnet rett opp på brystet etter fødselen og de tørker barnet med en gang! Dette må du ikke bekymre deg for! :)

Uff, ha det er nok vi som er klumsete når det kommer til siste :/

Snodig alt en kan bekymre seg for :)

Vil bare slenge på at forhåpentligvis får jeg den jobben som du har :) mitt drømme yrke, og er under utdanning :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...