ebeline Skrevet 12. september 2012 #1 Del Skrevet 12. september 2012 Er 36+5 etter min beregning og 34+3 følge ULT. På søndag er je garantert slimproppen gikk. Etter og ha vært på do å tørka meg kom det en tsje i papiret med masse levret slim gul grønt å litt blankt.. Vært veldi slimete siden og i går igen kom det en go dash i truseinlegge ganske levret slim vis du sjønner. Uansett gikk med litt mensmuringer før jeg var hos kiropraktoren på mandag, men nå har jeg bare masse kynnere/falske rier, å magen er så langt nede at jeg ser dagsventende ut. Alle komenterer dette. Nå stikker det helt ekstremt nedentil når han beveger seg at jeg rykker til i hele kroppen det gjør skikkeligt vont til tider og i dag er han helt hyperaktiv så har mye vont kan du si. Er mye trøtt og sliten i kroppen å føler hele kroppen driverog gjør seg klar. Er kvalmen og svimmel om en aen også men det kommer og går.. I går var kynnerene med ti minutters mellomrom men gikk over etter to timer ca og til tider øker trykke på termen å føler jeg må på do å ja drite.. Unskyld men det var beste forklaringen på det.. Har født før men det nærmer seg 4 år siden o kan ikke huske at det stakk slikt eller kroppen ble så den er nå.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970763-f%C3%B8ler-noe-er-p%C3%A5-gang-husker-ikke-hvordan-det-var-sist/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå