Gå til innhold

Føler noe er på gang. Husker ikke hvordan det var sist..

Anbefalte innlegg

Er 36+5 etter min beregning og 34+3 følge ULT.

På søndag er je garantert slimproppen gikk. Etter og ha vært på do å tørka meg kom det en tsje i papiret med masse levret slim gul grønt å litt blankt.. Vært veldi slimete siden og i går igen kom det en go dash i truseinlegge ganske levret slim vis du sjønner.

Uansett gikk med litt mensmuringer før jeg var hos kiropraktoren på mandag, men nå har jeg bare masse kynnere/falske rier, å magen er så langt nede at jeg ser dagsventende ut. Alle komenterer dette. Nå stikker det helt ekstremt nedentil når han beveger seg at jeg rykker til i hele kroppen det gjør skikkeligt vont til tider og i dag er han helt hyperaktiv så har mye vont kan du si.

Er mye trøtt og sliten i kroppen å føler hele kroppen driverog gjør seg klar. Er kvalmen og svimmel om en aen også men det kommer og går.. I går var kynnerene med ti minutters mellomrom men gikk over etter to timer ca og til tider øker trykke på termen å føler jeg må på do å ja drite..

Unskyld men det var beste forklaringen på det.. Har født før men det nærmer seg 4 år siden o kan ikke huske at det stakk slikt eller kroppen ble så den er nå..

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...