Gå til innhold

Jaaaaaa!!! Fikk innvilget søknad om KS en uke før!!

Suretær

Anbefalte innlegg

Jøsses, dette er helt utrolig! Da er det 12 dager til jeg får se mine små ;)

Legene hadde hatt min journal med til konferanse igår, og der ble de enige om at det mest fornuftige var å ta barna ut i uke 37+ 1.

Dette fordi de er så store, han er omkring 3,5 og hun er rundt 3,2 nå. Plassen er dårlig og hun ligger kveilet rundt. Dessuten begynner det å bli dårlig med fostervann.

Jeg er så glad, for nå kan jeg snart få kroppen min tilbake, klemme og leke med den store, sove uten å skulle tisse hver time, ( blir vel holdt våken av andre ting, men det er helt greit;))), spise uten å bli kvalm, stå uten å besvime, kjøre bil, ligge i skje med min kjære, bøye meg, sitte på stol, vaske klær, rydde ut av oppvaskmaskinen.... Ja, det er utrolig hva man savner, og hva 8 dager tidligere betyr for meg nå.

Hurra, hurra, hurra, nå skal jeg sitte i sofaen og telle ned for hvert sekund resten av tiden :))) HØYT !!!!

Er klar over at jeg høres litt smågal ut, og sånn føler jeg meg også egentlig nå..

:))

Fortsetter under...

Jotakk, jeg så på dem men finner dem ikke her i DK, så jeg tror det blir en eller annen billig variant med dun og fleece.

Er så rart nå, for nå er liksom alt klart her hjemme. Vuggen er hengt opp, tøy, dyner og sengetøy er vaska, vogna står klar, skinn renset osv osv.. Skal finne frem rangler,uro og leker idag og pakke bag til sykehuset. Er helt sykt at de snart er her... ;)))

;)))

Annonse

Så deilig at du snart skal få hilse på dem! Er selv 30+1 i dag. Føler meg sliten og tung, men prøver å tenke på at de vel har det best inni der selv om det er tungt for meg.. Men ved 37 uker er de jo ikke premature en gang, vel? Masse masse lykke til! :-) Har ingen problemer med å skjønne at du gleder deg til å få kroppen tilbake!

Så deilig at du snart skal få hilse på dem! Er selv 30+1 i dag. Føler meg sliten og tung, men prøver å tenke på at de vel har det best inni der selv om det er tungt for meg.. Men ved 37 uker er de jo ikke premature en gang, vel? Masse masse lykke til! :-) Har ingen problemer med å skjønne at du gleder deg til å få kroppen tilbake!

Jo takk;) må innrømme at de siste ukene har vært en utfordring.. Men heldigvis er det snart over, og da blir vel alt det glemt;)

Nei, de anser ikke tvillinger født i uke 37 som premature, så det burde være ok. Eneste kan visst være at sutterefleksen ikke er så god, men så lenge ungene er så store, trodde de ikke det ville være noe problem. Lykke til med innspurten, plutselig er deg din tur;)

Klem

Annonse

Jaaahhh!!! Tusen takk!!! Var inne til kontroll igår og livmorhalsen er nesten helt vekk, og hatt kynnere i 2 dager, så jordmor sa at sjansene for at det starter av seg selv i helgen er stor. Egentlig vil jeg helst at de venter til mandag nå, men skjer det så skjer det;) 8.15 mandag. Hurra!!

Hvordan går det med deg ?

ja nå er du jo liksom innstillt på mandag;) så utrolig spennende!!! går bra her, sålenge jeg spiser jevnlig og sover mye er formen bra.. teller utålmodig ned til ul da!! så spent på å se om alt forts er bra og hva det blir;)

ååå kjenner jeg nesten er misunnelig på at du er kommet så langt, men skal prøve å nyte graviditeten sålenge, dagene går tross alt fort:)

blir en spennende helg for deg! krysser fingrene for at du får det som du ønsker:) varme tanker;)

Når skal du på neste ul da? Vet du kjønn egentlig ? Beklager hvis du har fortalt det, jeg roter litt rundt for tiden. Hvor i landet holder du til hen forresten?

Ja, prøv å nyte så godt du kan. Er jo fantastisk at man kan bære frem to barn;)) deg er rett og slett et mirakel! Kos deg mens du kan være aktiv, det blir så kjedelig til sist når man bare sitter der ..;)

skal om 1.5 uke;) ja det er koselig å være gravid om dagen og prøve å være flink til å gjøre ting jeg kanskje ikke orker om noen måneder... jeg holder til på sørlandet. skulle du flytte til Norge igjen? ja det er helt sant, ett lite mirakel er det og jeg føler meg veldig heldig, gleder meg så til å se hvordan de ser ut og lukte,kose,smile... sukk hormonella får nesten tårer bare av å skrive det vettu;)

Sørlandet ja.. Koselig sted. Vokst opp med lange sommerferier på Tromøya jeg;) nydelig plass!

Vi flytter til Norge neste sommer, hvis alt klaffer. Ser for meg at det blir litt hektisk, men jeg gleder meg veldig å komme hjem;)

Kos deg med hormonene, de har vært overveldende hos meg til tider..

God helg! Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...