Gå til innhold

Tror jeg lærer vesla i magen noen uvaner her.....

Anbefalte innlegg

Jeg banner egentlig ikke så mye, og synes det er mangel på språk å bare slenge ut banneord i hytt og pine, men akkurat når fortballgutta skal spille kamp,da blir alt dette glemt. glosene renner ut av meg uten at jeg tenker over det ;)

Så i går kveld lærte jeg velsa i magen at det er lov å banne når det er fotballkamp ;) Håper jeg klarer å legge det av meg når hun kommer ut ;)

Fortsetter under...

Hehe ja er redd for det ;) Første gangen jeg kjente ordentlig spark fra henne var når jeg så fotball EM så det kan nok hende at hun legger merke til mitt høye volum eller adrenalinet mitt som pumper inni der ;)

Jeg banner egentlig ikke så mye, og synes det er mangel på språk å bare slenge ut banneord i hytt og pine, men akkurat når fortballgutta skal spille kamp,da blir alt dette glemt. glosene renner ut av meg uten at jeg tenker over det ;) Så i går kveld lærte jeg velsa i magen at det er lov å banne når det er fotballkamp ;) Håper jeg klarer å legge det av meg når hun kommer ut ;)

fotball skulle det stå da :)

Det synes jeg er helt legitimt. Når TV2 bruker hele kvelden på å sende timesvis med 22 menn som løper etter ei lærkule er det faktisk helt ok å banne litt :)

Hehe ja nå banner jeg av helt andre grunner enn det da men, de kuttet ut Grace Anatomy og det var litt dumt da....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...