Gå til innhold

Så forferdelig i tvil..

Anbefalte innlegg

Skal på kontroll på fredag og er i uke 32+2 da :) Har vært 50% sykemeldt fra en fulltidsstilling nå i ca.4-5 uker noe som har fungert greit fram til denne uka. Er så i tvil om jeg klarer dette helt fram til fødsel, og vet jo at enten fortsetter jeg med denne sykemeldingen eller så presser jeg med litt de siste 5 ukene jeg har igjen før permisjon.

Dette med sykemelding er så "nytt" for meg siden jeg var i super form med førstemann, og jobbet uten problem til siste etappe ;) Noe sier meg at nå er det nok når man ikke kan gå skikkelig pga bekkenløsningen og ryggen som har forverret seg de siste 3 månedene, samtidig som jeg alltid er den som prøver. 5 uker kan være ganske lenge med vondt. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970730-s%C3%A5-forferdelig-i-tvil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at bekkenløsningen blir verre og verre jo mer du presser deg. Bekkenløsning har desverre den virkningen at det ikke hjelper å late som den ikke er der. Jeg gjorde det sist, og slet vanvittig med det. Det aller verste er at om man presser seg for hardt fortsetter man å ha vondt etter fødselen. Jeg syns du skal høre på kroppen din. Er den sliten, så ikke jobb... Jeg ville sykemeldt meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...