Gå til innhold

Hvor stor plass har du? Og hvor mange barn har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 soverom og snart 4 barn. 2 bad + gjeste wc. Stort nok hus (ca 220kvm), men vindfanget og stua kunne jeg godt ha utvidet litt. Litt teite løsninger her og der, men er stort sett fornøyd. Bortsett når man skal vaske ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå bor jeg, min samboer og sønn i en leil./anneks på 60-70 kvm. m/2 soverom. Men har kjøpt hus som vi overtar til mandag på 124 kvm. m/ 3 soverom.:D skal bli deilig med noe større, det er helt sikkert=)

Skrevet

Dere har jo god plass:-)

Jeg og min datter på 2 år bor i en leilighet som er 65 kvm. Vi har ett lite soverom som brukes av begge. Så har vi en bod som skal omgjøres til lekerom. Føles som om vi bor i et palass, masse, masse plass :-P Ingen planer om annen leilighet før jenta blir så stor at hun ønsker og trenger eget rom.

Skrevet

Vi får snart 140 kvadrat å bo på :D gleder meg veldig til å flytte til noe større :) 4 soverom, ett bad, ett ekstra toalett, loftsstue.. Og kjøkken, spisestue og stue i en etasje..:)

Har ett barn. Men med familie langt borte får vi nå nok overnattingsplass! :D og flere barn blir det og..;)

Skrevet

Vi er 2 voksne og 2 barn (2og9år), bor på 105kvm fordelt over to etasjer. Fire soverom og bad i 2.etg. Gang, bad,bod og åpen stue og kjøkken løsning i 1.etg. Veldig luftig og fint, akkurat passe plass for oss:-) terrasse på begge sider av huset,liten hageflekk og tre boder ute.

Skrevet

Høres jo Nok ut. Plassen burde jo ikke hindre deg i å få et barn til...?

Her er vi 5 barn og 2 voksne fordelt på 3 soverom og 170 kvm.

Det funker. Men jeg skal få et soverom til dem hver og 150kvm til.

Du har jo tross alt et ekstra rom du kan gi babyen.

Du snakker om å gi barna plass til å vokse på, og helt ærlig så trenger de ikke lekerom når dem blir 6-8+ år... Så mao har du da et soverom til hvert av barna fremover om du får en til nå.

Skrevet

Synes du tenker for mye på plassen. Barna kan vel fint dele rom hvis dere vil ha et eget lekerom?

Her er vi 2 voksne og 2 barn på ca 100 kvm. Har kjellerleilighet i tillegg som vi kan slå sammen med vår del hvis vi trenger mer plass etterhvert. 3 soverom i vår del. Det ene soverommet er veldig stort (var tidligere en stue), så det kan fint bo 2 barn der, evt. sette opp lettvegg også.

Skrevet

230kvm på 2 voksne og 2 barn.

1etg: vindfang, hall, 2 soverom, bad, vaskerom og kjellerstue.

2etg: bad, stue, kjøkken, 3 soverom og utgang til stor veranda.

Nå bruker vi omtrent ikke mer en halve huset daglig, med planen er jo flere barn etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...