Gå til innhold

Jeg er så nervøs for at jeg ikke skal få solgt huset mitt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en visning allerede og det kom kun to par på visningen så responsen var laber. Fikk inn et bud fra det ene paret men for lavt i forhold til takst og prisantydning.

Skal ha ny visning nå i helgen og er så nervøs for at responsen skal være like dårlig denne gang. Jeg er ganske avhengig av å få solgt det innen de neste to mnd og til takst.

Er det noen av dere som har erfaring med kjøp og salg av hus som kan "roe nervene" mine litt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av :) tok nesten 3mnd før leiligheten min ble solgt,noen ganger går det fort andre ganger ikke :)

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Er ikke så viktig hvor mange som kommer, bare den/de rette personen/e kommer ;)

Lykke til :)

Skrevet

Kommer an på hvor det ligger, hvordan det er priset, og hvor mye som må gjøres:-) Og for å trekke folk på visning er bildene viktig... Har du link?

Vi har kjøpt billig, gjort de "riktige" tingene og tjent bra mange ganger. Men er ikke alle steder i landet man har den muligheten:-)

Markedet pr i dag tilsier jo at du bør få solgt greit, men kan jo være små grep du kan ta for å presentere det bedre:-) Vanskelig å si uten å ha sett det...

Lykke til!

Skrevet

Takker for svar:-) Håper dere har rett at jeg kan slappe av og tenke at det nok ordner seg til slutt:-)

Har ikke så lyst til å legge ut link til mitt eget hus her inne men huset er forholdsvis nytt, 7 år gammelt, og lyst og pent inne så lite en må gjøre foreløpig:-)

Skrevet

Andre som har erfaringer med hus som ikke ble solgt med en gang hvor det endte bra allikevel?

Skrevet

Solgt får du gjort uansett. Her høres det ut som om det er prisen det kommer an på. Er taksten veldig høy for området, eller ligger den på normalen?

Prøv å ha en visning eller to til. Ikke gi opp bare fordi budene ikke strømmer inn med en gang.

Skrevet

Det er jo ingen selvfølge å få solgt huset eller leiligheten til takst. Noen ganger bommer takstmennene den ene og noen ganger den andre veien. Du kan ikke regne det for sikkert at du skal tjene penger på å investere i hus eller eiendom.

Skrevet

Ca 25 min kjøring fra Bergen sentrum:-) Prisene er forholdsvis høye her men det er jo likt over hele linja så mitt hus er ikke priset noe høyere enn "normalt".

HI

Skrevet

Bergenskontoret vårt selger stort sett alt de har av boliger om dagen, men ikke alt går etter første visning. Sånn er det bare.

På kontoret mitt her i Oslo må ca annenhver bolig ut på visningsrunde nr 2, men vi får som regel veldig gode priser uansett.

Alt handler om at den rette kjøperen må se din bolig, og noen ganger har de ikke anledning til å komme på visning, er bortreist, syke osv.

Ha litt is i magen, det ordner seg nok.

Skrevet

Jeg hadde en leilighet jeg trodde jeg ikke fikk solgt. (Lillestrøm).

Hadde et par visninger, ingen skrev seg på. Alt stod stille noen uker, og plutselig ringte megler og sa en person var intressert, han kom på privat visning, og kjøpte leilgiheten.

Huset ditt blir nok solgt. Masse lykke til med hussalg og flytting! :-)

Skrevet

Takker for svar:-) Er litt trøst å høre at det ikke er uvanlig at det må flere visninger til. Da får jeg krysse fingrer og tær for at de rette menneskene skal komme på neste visning:-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...