Gå til innhold

Tips til hva man bør ta med til 1 uke på sykehus?

Anbefalte innlegg

Hei.

Neste uke skal poden (som er 2 år og 3 mnd) inn på rikshospitalet for å få orden på hypospadien sin. Vi måtte regne med 1 hel uke i og med at de skal flytte urinrøret. Kjenner jeg gruer meg. Jeg vet ikke hva de har av lekerom og leker der. Noen som vet?

Hva er lurt å ta med for å få tiden til å gå da mon tro? Noen som har erfaring? Ipad med filmer og spill er det eneste som er selvsagt ; ) Har også kjøpt et par bøker med litt klistremerker i og papir og farger. Men trenger tips til noe som ikke tar så stor plass men som kan være gøy...

Klær må man vel ta med, men bleier og sånt har de vel? Eller? Vogn er vel lurt hvis man skal lufte seg litt...

Er det bare flermannsrom på riksen forresten?

Og fint hvis det finnes noen som kan berolige meg som har vært gjennom samme operasjon : )

Fortsetter under...

Jeg har ikke vært på Rikshospitalet men har flere ganger vært med barna på St Olav.

De legger til rette alt de kan for barna. Det er masse leker, bøker, film osv.

De hadde bleier - og en del av tiden var det jo en slags "hospitalstrøye" som var i bruk. Men når det passet sånn var det veldig deilig at barna hadde sine egne klær, synes jeg.

Men nå vet jeg jo ikke akkurat hvordan den avdeling dere skal på er....

Jeg foreslår at du ringer dem og spør om det du lurer på.

Det kan være veldig skræmende å skulle igjennem noe sånt med barna sine men etter hva jeg har sett er jeg virkelig imponert over hva de får til å få orden på. Lykke til med det hele!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...