Gå til innhold

Hvilke TV-reklamer irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Tine reklamen for melk. "Det schmaker gått..." Han fyren går meg på nervene!

Hahahaha.. Nei, alle de reklamene fra tine med han fyren er jo faktisk blitt morsomme nettopp fordi han kisen er så ubegripelig lite tiltrekkende :) må le litt av den nyeste med den fjerne dansinga! Tihi

Fortsetter under...

Jeg får lyst å knuse tvn når makrell i tomat reklamen går med han gamle mannen! Hbåbb båbb dærri dærri båbbåb suuu! #*+#*@/! Slår av med en gang! Samme med makrelldamen på cafe eller hvor hun er, brenn!

''Jeg har en ambisjon om hvite håndklær'', herregud jeg river av meg håret! Lav terskel for hva en ambisjon er?? Idiot!

Grandiosa nacho pizza! Skal ALDRI kjøpes pga den drittsangen.

Og den tannkremen med hvithetsskala. Når hun med de overhvite tennene liksom drar tuben sidelengs mot den altfor tilsynelatende gule delen av skalaen, for så å kjappe seg med å dra skalaen tilbake til hvitt. Med DET falske smilet i tillegg. Baaaaaaaaaaah!

Hvis jeg hører " Har du hørt historien om 3 små fisk" ÈN gang til, så kommer jeg til å rable i alle vinkler mulig.

Kjenner fråden skummer hver gang den dumme kafeen skal synge om fisker og fiskehandeldisk.

Tine reklamen for melk. "Det schmaker gått..." Han fyren går meg på nervene!

Hahahaha.. Nei, alle de reklamene fra tine med han fyren er jo faktisk blitt morsomme nettopp fordi han kisen er så ubegripelig lite tiltrekkende :) må le litt av den nyeste med den fjerne dansinga! Tihi

Elsker også mr.melk :) spesielt den med linedancing damen :)

Neglsopp reklamen med hu dama i maleriet.

Egentlig alle typer utflod, bind og fotsopp reklamer. Ser stort sett bare på TV når jeg spiser, og trenger ikke tenke på sånt da!

Digger den pampers reklamen med de små ungene som flørter med hverandre. De er så skjønne!

Annonse

Tine melk reklamen med han irriterendes mannen, takler ikke å høre stemmen hans.

Damen med de jævla ambisjonene om å ha hvite håndkler, seriøst liksom??

Reklamen med intimvask, dr greve(?) altså hvem fyller hele hånden med såpe? Faen skulle trodd hun hadde ett underliv stort som ett krater!! Gud den reklamen irriterer meg.

Nå klarer jeg bare ikke mer av jenta som synger hun er lei av sei!!!! Hadde låten i hodet og ble ikke kvitt den i mens jeg prøvde å sove. Grusomt!! Og hva popper opp på TV-skjermen gang på gang før jeg skal legge meg i kveld....Den helsikes elendige reklamen!!! Rekker ikke å få byttet kanal før hun får gaula ut at hun er så lei av sei. Kan noen vennligst fjerne den fra norske TV-skjermer???? TAKK!!!

Annonse

-YES reklamene! "svaret er yes!" kommer ALDRI til å kjøpe yes!

- biiiii biiii cream!!

- one call

- den reklamen om no nytt vaskemiddel. En sånn grønn klump de legger i maskinen.. Så sier alle "veit du hva dette er".. Og da hun i grønn genser sier "veit du hva dette er? Det et den største revolusjonen siden vaskemaskinen" eller noe slik.. Jeg får DILLA!!! Åååå for en FORFERDELIG FÆL stemme!!! Grøss!!

Mens hun dama med overfølsomme eggstokker syns jeg er morsom :P

Takk og pris for PVR! De flest reklamebefengte programmer setter jeg på pause lenge nok til at jeg kan spole over all reklamen. DET er en nytelse :) . Det hender det glipper litt da, og da må jeg lide meg gjennom elendige reklamer som den Jif-mopp saken med den sure svigermora og alle disse fantastiske produktene som er " nå - 20% bedre!". Bedre enn hva?? Bedre enn før? Bedre enn konkurrenten? Bedre enn et imaginært produkt som egner seg for anledningen? *grøss*

Syns de nye Vita-reklamene er fryktelige. De har fått modellen til å se ut som en drag-mann, og så går det litt sånn i litt sakte film. Og så den treeige låta til. Får assosiasjoner til feberfantasier da jeg var barn (ikke det med drag, da) og alt gikk så treeeigt.

Har sett litt lite på Tv i det siste skjønner jeg. Ble nysgjerrig. Hva reklamerer jenta som er "så lei av sei" for?

Onecallreklamen ligger høyt på lista her. Det eneste jeg tenker hver gang jeg ser den er "jeg skal aldri ha onecall". Lang og intetsigende og i flere varianter (!!). Helt på trynet.

Det er sikkert mange flere, men kommer ikke på noen i farta. Generelt langt mellom morsomme og gode reklamer.

Mange reklamer jeg ikke har fått med meg altså....

Alle kjøpereklamene på tv3 om formiddagen, herreguuuud. De sier det samme om og om og om og OM igjen ila 5 min.

Tinemelk er bare morsom fordi han er så motbydelig selvsikker :P

Hvor skal man begynne??

-Jeg er så lei av sei - reklama! Jeg syns den var søt første gang jeg så den, men når den nå har gått en zillion ganger så er jeg like lei av den som hun er av sei..

- One call reklama.. herregud så teit! Får fnatt..

- Vanish..

- Grandiosa

- OJ OJ (Whiskas reklama) den ER så teit..

- Han romannen som IKKE drikker tran :P

- BB creme!

- Alle TV-Shop reklamene som de viser tre ganger på rad..

- Elkjøp reklama begynner å gå meg på nervene nå.

Igrunn rimelig lei av reklame generelt..

Kavli-reklamen med de smøreostene der man skal jazze opp både det ene og det andre. Han som holder tuben i hånda har kledd seg ut som noe helt forferdelig! Tror det er to forskjellige.. i den ene er han et slags grisemenneske, og noe grønt vesen (husker ikke helt hva) i den andre. Jeg blir redd jeg! Hjelp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...