Gå til innhold

Hvilke TV-reklamer irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håndkledama er fryktelig. Og "hvis du vet hvor du har vondt, hvorfor behandle heeeeeeeeeele kroppen". Synes også den damen som dubber mange av reklamene (bl.a. pampers) har en fæl stemme og rar måte å snakke på.

Annonse

Den reklamen for kattemat med han gubben som skal se på fotballkamp, men så går katten foran tv'en!!!! Oi. Oi. Sier mannen da. Jeg blir rett og slett litt sur av den :P Og den hvor Aksel Svindal spiser de glade gele-bjørnene er jo grotesk!

Ja, selvfølgelig hater du kattereklamen...

Den mascarareklamem der hun lager seg et mørk og kunstig toneleie og sier: I am timeless. Den er så utrolig dum. Men de fleste reklamer er dumme. At folk får betalt for halvparten av det som vises i dag, er nesten uforståelig. :)

Denne! Hater den musikken! Får helt fnatt av den!

Og den med hun Onecall dama som er så slem med faren sin.

Dentasticksreklamen.

Alt av tannhelsereklamer.

Bingo Ben.

Sminke.

Hårfarger.

Mobil.

Spaceworld.

Telenor, spesielt.

"Hvilken dag er DIN dolmiodag?!" ANFALL!!

Og den ketsjup reklamen, som bytter mellom tomatbonden og dama som suger ketsjupen av pom frien...

Savner NetCom sine reklamer, jeg.

"Litt trangt, er det ikke det?"

"Jo, litt trangt".

:D

Endret av Miryks

Den reklamen som skremte så mange barn, der hun brettet menn som melkekartonger. Den er jeg glad er vekk. Den som har nå med hun som gråter, er også litt ekkel, men mest bare dum. Den der hun gamle dama ikke kjører for fort fordi hun får smsvarsler om hvor det er kontroll, den plager meg veldig. Egentlig er det konseptet, mer enn reklamen. Det skulle ikke vært lov.

Annonse

Mister Green reklamene. Jeg får helt krupp >:(

Og så hun damen som prater med babystemme om stakkars hunden som har vondt i tannen....:s

Det er forøvrig en reklame som irriterer mer enn noe annet, men så langt har jeg bare hørt den på Radio Norge med den infernalske mjauingen! Miao? Miao miao? Miaaaoooo......D:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...