Gå til innhold

Hvilke TV-reklamer irriterer deg mest?

Anbefalte innlegg

Her fikser jeg ikke følgende TV-reklamer:

- Gull-Adam dokkemannen som sier "Jeg vil kjøpte ditt gull"

- Alle bo-bompi-bo-Byggmakker reklamene, utrolig teit slogan som bare er irriterende

- Jenta som synger med falsk barnestemme at hun er "så lei av sei"

Fortsetter under...

Hun som er lei av sei (i tillegg til irriterende sang, er det i det hele tatt mulig å bli lei av sei?) har nettopp tatt førsteplassen og dytta hun med en ambisjon om å ha helt hvite håndklær ned på andre. gulladam på tredje.

Loreal er i en klasse for seg, siden de har så mange dubbede reklamer med damer som fortjener både det ene og det andre..

Annonse

Gjest Heartbroken

Den reklamen for kattemat med han gubben som skal se på fotballkamp, men så går katten foran tv'en!!!! Oi. Oi. Sier mannen da.

Jeg blir rett og slett litt sur av den :P

Og den hvor Aksel Svindal spiser de glade gele-bjørnene er jo grotesk!

Virkelig haaaaater alle former for sjampo/balsam, hudkrem og sminke reklamer.... Får helt fnatt! Er jo så grusomt kjedelig og lite troverdig! Samme med alle spill reklamene... Blæææhh.. De andre er greie nok, reklame er kjedelig uansett.

Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor enkelte bruker dyr/dokker til å reklamere for produkter til mennesker - som det derre ekornet som maser om Arna appetina i kjøttpuddingen f.eks.

Og han derre gull-Adam, hvorfor har de brukt animasjon? Ikke så mye troverdig..

Husker dere den for et par år siden, hvor ei dame var sammen med en liten blå lodden bamse av noe slag, som pussa opp? WTF..?

Den mascarareklamem der hun lager seg et mørk og kunstig toneleie og sier: I am timeless. Den er så utrolig dum. Men de fleste reklamer er dumme. At folk får betalt for halvparten av det som vises i dag, er nesten uforståelig. :)

Annonse

Reklamene for intimsåpe. Man må virkelig ikke fylle opp hele hånda med såpe for å vaske seg der nede!

Spørs vel hvor stor man er nedtil?

Personlig ser jeg ikke behovet for intimvask i det hele tatt, om dusjsåpa ikke er mild nok til underlivet vil jeg ikke ha den på resten av kroppen heller..

finn reklamen om den katten som skal flykte fra alle barna sine. Den syns jeg er direkte kvalm...tenker at det er så mange menn og som flykter fra barna sine og hvordan kan man gjøre noe sånt.

One call reklamen..hva er vitsen med de to telefonene...skal aldri ha one call

- Hun med ambisjoner om hvite håndklær, makan til blåst dame.

- reklame for nytt oppvaskmaskin middel med Ørjan Burøe. Han burde skamme seg.

- Onecall. Vanvittig dårlig, alle sammen.

Lenge siden det har vært noen skikkelig gode, ala Doffen har daua og trøbbel i tårnet. DET var reklamene sine det :-)

finn reklamen om den katten som skal flykte fra alle barna sine. Den syns jeg er direkte kvalm...tenker at det er så mange menn og som flykter fra barna sine og hvordan kan man gjøre noe sånt. One call reklamen..hva er vitsen med de to telefonene...skal aldri ha one call
Den med katten er jo festlig, da.

I motsetning til menn synes jeg godt kattefedrene kan holde seg unna ungene sine. De har det med å skade dem :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...