Gå til innhold

Er driiit lei av:

Anbefalte innlegg

Blir så provosert av mennesker som liksom skal være kundevennlig. Fikk samme opplevelse på et vinmomopol jeg. Drikker ikke selv, men lovet min mor å kjøpe med vin til henne. Fikk stygge blikk av de ansatte og henne jeg betalte til lurte på om det var så lurt at jeg som var gravid drakk alkohol. Jeg bare spurte henne om hun viste hvem som skulle ha vinen? Da ble hun veldig rar, men å be om unnskylding kunne hun ikke. La folk få ta sine egne valg og ikke blande seg inn i andres liv.

Fortsetter under...

Her har jeg gode og dårlige dager. Igår var en knall dag hvor jeg fikk i meg mat og fikk vaska og rydda mens idag ligger jeg halvdø på sofaen mens jeg skal prøve å ta meg av en aktiv 2 åring. Ikke får jeg i meg mat og løper på do hele tiden :/ når sønnen min tok formiddagsluren så slokna jeg og det var jammen tungt å stå opp igjen. Også får jeg så dårlig samvittighet for vil jo være aktiv sammen med sønnen min :(

Her har jeg gode og dårlige dager. Igår var en knall dag hvor jeg fikk i meg mat og fikk vaska og rydda mens idag ligger jeg halvdø på sofaen mens jeg skal prøve å ta meg av en aktiv 2 åring. Ikke får jeg i meg mat og løper på do hele tiden :/ når sønnen min tok formiddagsluren så slokna jeg og det var jammen tungt å stå opp igjen. Også får jeg så dårlig samvittighet for vil jo være aktiv sammen med sønnen min :(

Kjenner meg igjen med det du skriver om å skulle ta seg av et barn mens man er sååå dårlig. Sliter med samvittigheten her...føler at jeg kommer til å være en fraværende mor i mange måneder.

Jeg begynte på afipran ( alternativet var innleggelse på sykehus for intravenøst) og nå spyr jeg ikke hele tiden, bare litt, og greier å få i meg noe næring. Kvalmen er der imidlertid ennå.

Jenter jenter jenter.... TENK!! dere er drittlei nå allerede... men jeg skjønner dere utrolig godt... det er noe dritt, men i 2. trimester blir det bedre for mange...

prøv å tenk positiv og tenk at det er sikkert andre som har det MYE verre enn dere...

Når det nærmer seg termindato blir dere drittlei, jeg er 38 uker på vei, og jeg er så lei at jeg helst vill legge meg ned å Dø! jeg har falske rie, jeg sliter med bekkenproblemer, jeg har en liten prinsesse i magen som sparker OG DET GJøR JæææææVLI VONDT! hun holder meg våken på natta, hun presser på blæra mi, jeg går på do 5-6 ganger for natta, jeg våkner klokken 3 på natta å da får jeg ikke såve mer, jeg kan ikke ligge på magen som jeg gjorde før, jeg har pupper som er større enn meloner, selv om de ikke er vonde, så er de diiiiigre, jeg vagger som en annen pingvin når jeg går, jeg kommer meg nesten ikke opp av senga, jeg må helst ha HJELP for å tørke beina mine etter å ha vært i dusjen,jeg sipper for ingenting, alt av kjøtt lokter våt katt, jeg får ikke til å barbere meg verken der nede eller på leggene.... PHUUU!!! ja, der va nesten alle plagene mine...

men jeg overlever... jeg dør ikke av disse plagene...dette er plager som er laget for at en kvinnekropp skal takle! å TENK På DET VAKRE VIDUNDERET DERE HOLDER I ARMENE ETTER Så JæVLI MANGE MND MED PLAGER OG VONDTER! :-D

Jenter jenter jenter.... TENK!! dere er drittlei nå allerede... men jeg skjønner dere utrolig godt... det er noe dritt, men i 2. trimester blir det bedre for mange...

prøv å tenk positiv og tenk at det er sikkert andre som har det MYE verre enn dere...

Når det nærmer seg termindato blir dere drittlei, jeg er 38 uker på vei, og jeg er så lei at jeg helst vill legge meg ned å Dø! jeg har falske rie, jeg sliter med bekkenproblemer, jeg har en liten prinsesse i magen som sparker OG DET GJøR JæææææVLI VONDT! hun holder meg våken på natta, hun presser på blæra mi, jeg går på do 5-6 ganger for natta, jeg våkner klokken 3 på natta å da får jeg ikke såve mer, jeg kan ikke ligge på magen som jeg gjorde før, jeg har pupper som er større enn meloner, selv om de ikke er vonde, så er de diiiiigre, jeg vagger som en annen pingvin når jeg går, jeg kommer meg nesten ikke opp av senga, jeg må helst ha HJELP for å tørke beina mine etter å ha vært i dusjen,jeg sipper for ingenting, alt av kjøtt lokter våt katt, jeg får ikke til å barbere meg verken der nede eller på leggene.... PHUUU!!! ja, der va nesten alle plagene mine...

men jeg overlever... jeg dør ikke av disse plagene...dette er plager som er laget for at en kvinnekropp skal takle! å TENK På DET VAKRE VIDUNDERET DERE HOLDER I ARMENE ETTER Så JæVLI MANGE MND MED PLAGER OG VONDTER! :-D

Sikkert godt ment, men det hjelper ikke her jeg henger over toalettskåla å høre at å være gravid er fælt også om 6-7 måneder...men du har rett, jeg dør ikke (skulle bare ønske det titt og ofte for tida.)

Jenter jenter jenter.... TENK!! dere er drittlei nå allerede... men jeg skjønner dere utrolig godt... det er noe dritt, men i 2. trimester blir det bedre for mange... prøv å tenk positiv og tenk at det er sikkert andre som har det MYE verre enn dere... Når det nærmer seg termindato blir dere drittlei, jeg er 38 uker på vei, og jeg er så lei at jeg helst vill legge meg ned å Dø! jeg har falske rie, jeg sliter med bekkenproblemer, jeg har en liten prinsesse i magen som sparker OG DET GJøR JæææææVLI VONDT! hun holder meg våken på natta, hun presser på blæra mi, jeg går på do 5-6 ganger for natta, jeg våkner klokken 3 på natta å da får jeg ikke såve mer, jeg kan ikke ligge på magen som jeg gjorde før, jeg har pupper som er større enn meloner, selv om de ikke er vonde, så er de diiiiigre, jeg vagger som en annen pingvin når jeg går, jeg kommer meg nesten ikke opp av senga, jeg må helst ha HJELP for å tørke beina mine etter å ha vært i dusjen,jeg sipper for ingenting, alt av kjøtt lokter våt katt, jeg får ikke til å barbere meg verken der nede eller på leggene.... PHUUU!!! ja, der va nesten alle plagene mine... men jeg overlever... jeg dør ikke av disse plagene...dette er plager som er laget for at en kvinnekropp skal takle! å TENK På DET VAKRE VIDUNDERET DERE HOLDER I ARMENE ETTER Så JæVLI MANGE MND MED PLAGER OG VONDTER! :-D
Sikkert godt ment, men det hjelper ikke her jeg henger over toalettskåla å høre at å være gravid er fælt også om 6-7 måneder...men du har rett, jeg dør ikke (skulle bare ønske det titt og ofte for tida.)

det er ikke verre enn du lager det til selv. Jeg kan bli så sinnsykt forbanna når jeg plages eller når jeg har vondt hist og pist, men når jeg tenker litt etter og tenker på hvor teit det må se ut når jeg vagger avgåre (verre enn bestemor med vondt i hoftene) eller måten jeg prøver å komme meg ut av senga på så holder jeg på å le meg ihjel!!

Der ikke fælt å være gravid i slutten... men hvis du har den innstillingen, så blir lett hele svangerskapet fælt! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...