Gå til innhold

Dere som trener..

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter hva jeg har forstått fra min meget treningskompetente venninne, er det ingenting i veien for å trene med høy puls som gravid :) Det man derimot skal passe seg for er tunge løft som skaper stort buktrykk, som knebøy, beinpress og benkpress. Aerobic er flott! Bare pass på å drikke nok vann og ikke bli overopphetet :)

Jeg trente mye mer før jeg ble gravid, men har nå trappet ned på det meste. Mest fordi jeg har vært sliten og småkvalm de siste ukene, og det ikke er noe behagelig å trene da ;) Dessuten er jeg vant til å trene tung styrketrening, og uten den muligheten er det litt lite motiverende. Jeg prøver å få inn litt trening her og der likevel, og det blir sikkert litt mer når formen er bedre! Jeg er 7+3 i dag, forresten :)

Jeg har trent ballidrett i mange år, og i min idrett er det til tider veldig høy intensitet.

Jeg har fortsatt å trene, og trener med akkurat like høy intensitet (det vil si tunga på knærne), men merker at det skal litt mindre til, før jeg kommer til tunga på knærne, men kjenner det mest på at jeg blir ekstra sliten i etterkant.

Ettersom jeg driver ballidrett, må jeg jo slutte etterhvert, når jeg nærmer meg 12 uker, eller når magen blir for stor, men foreløpig fortsetter jeg med selve spillet også. Når tida er kommet til at jeg ikke lenger kan spille, blir jeg med på treningene for teknikk-, utholdenhet-, styrke-delen, og driver egentrening mens de andre spiller. (tortur å ikke kunne være med å spille, men sjanser tar jeg ikke)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...