Gå til innhold

Koselige filmer

Anbefalte innlegg

Noen som vet om koselige filmer til jente som nettopp er blitt 3 år?

De vi har sett synes hun blir skumle. (Tingeling, ole brum..)

Finner ingen som er bare koselige! Hun elsker feks teodors julekalender, og ser den på iPhonen daglig! Men jeg kunne tenkt meg å sett skikkelige filmer med henne utover høsten. Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970486-koselige-filmer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knertenfilmene er jenta mi glad i. Emil er også veldig populært.

Ja :D de hørtes bra ut!!! Må prøve å få tak i de! Er jo så koselig å se film om høsten, men ikke like gøy når 3 åringen begynner å grine fordi hun synes det er skummelt! Har ikke sett de filmene der, men kjenner jo til bøkene, så tror de kan være noe for oss :)

Tar gjerne i mot flere tips hvis noen har! :)

Knerten filmen er litt skummel tidevis. Bare så det er sagt. :) Pippi og Emil er de store favorittene her. Og Knerten.

Timmytid er koselig. Ikke en film, men veldig skjønn serie om det lille lammet Timmy som går i barnehage. Den er jeg selv kjempe glad i :P

Har dere sett på Elias? Det er vel ikke så skummelt. Fimlene? altså de siste her er jo også bare serier, men det går jo an å se flere episoder om det skal være lengre enn 20 min mener jeg.

Disse barbie filmene, hvis hun er litt sånn jente jente.. (beklager uttrykket, men eneste måten jeg klarer å forklare hva jeg mener)

Annonse

"Min nabo Totoro" ! Nydelig film, og kjempekoselig for de minste barna, ikke skummel :) :) "Kikis budservice" hadde nok også passet bra, men ser ut som den med norsk tale er ute av produksjon for tiden :( Men kan være man kan leie den eller at noen butikker har den igjen da :)

Av ren nyskjerrighet lurer jeg bare på hva i ole brum som er skummelt? Ser ofte på ole brum med guttungen som blir 2 neste uke men kan ikke skjønne hva som har potensialet i seg til å bli skummelt? :)

Hvis det er den hvor Ole Brumm har mareritt om heffalumpene så skjønner jeg godt at den er skummel, syntes det var kjempeekkelt selv da jeg var barn! Men har vel kommet mange nye siden den tid, så er jo ikke sikkert det er samme :)

Av ren nyskjerrighet lurer jeg bare på hva i ole brum som er skummelt? Ser ofte på ole brum med guttungen som blir 2 neste uke men kan ikke skjønne hva som har potensialet i seg til å bli skummelt? :)

Det var en film der Ole brun ble jagd av bier og fløy opp i luften med en ballong. Så sprakk ballongen, og han falt ned. 3 åringen hylskreik. Kan jo være hun er lettskremt. Men jeg synes ikke det er så gøy å skulle kose seg med en film når hun blir så redd. Da må vi prøve å finne noe som er bare kos! Vi har foresten sett litt Pippi på you-tube, og det falt i smak :)

Nysgjerrige nilsfilmene er vel ikke skumle? Ellers liker snuppa mi 101-dalmentinere( men den er skummel), aristokattene og den utrolige reisen.

Det er jo stort sett noe skummelt i alle filmer, men hvor skummelt er for skummelt!?

Det er liksom noe skummelt i alle ja! Men nå har vi vært på biblioteket å lånt en haug, så nå kan vi prøve ut litt forskjellig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...