anonym91 Skrevet 11. september 2012 #1 Del Skrevet 11. september 2012 er i uke 39 i dag. (nr 1 kom i uke 38) så forberedt på en tilig fødsel denne gangen og. men per i dag ingen tegn til fødsel. så lei av stor mage som er i veien uansett. fælt og snu seg i senga, alle såve stillinger er vonde. babyen sparker så hardt at det er vondt. ingen klær som er komfortable. så går rundt i store stygge joggebukser. gidder ikkje akuratt og invistere i mer gravid klær nå på slutten heller. har hvert mangen timer til akupungtur, men er tydeligvis ikkje klar for fødsel enda får mas meldinger fra heile familien om det sjer noe snart hver dag! blir gal. og tanken på at det kan skje på natta når eg har 4 åringen hjemme skremmer meg. vil ikkje dra ho ut av huset mitt på natta. så eg føler eg må ha hele huset rent og ryddig tilfelle noen må kommer her og overnatte med ho om eg drar. trøtt og lei nå! er klar over at terminen ikkje er før neste uke. men har venta så utorlig lenge nå! har hatt litt mas rier, men det har stoppa opp. og er over 1 uke siden eg kjente noe sist! og gå alene hjemme hele dagen er dritt kjedlig. ønsker bare og få rier eller vann avgang så eg kan ringe sambo og få han hjem, og ta meg med på sjukhuset. fulle huset i nytt og fint baby utstyr som bare venter på og bli brukt av en liten baby. sengetøyet er på plass i vugge, vogn og seng. trenger litt motivasjon til og holde ut! vil bare ringe til sjukhuset og bli der til babyen er ute! orker ikkje tanken på overtid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970464-lei-av-og-g%C3%A5-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 11. september 2012 #2 Del Skrevet 11. september 2012 snart er du der du vil være høres tungt ut, men du må trekke pusten og holde ut likevel se en god film, og drøm deg bort litt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970464-lei-av-og-g%C3%A5-gravid/#findComment-144536865 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solavisfolket81 Skrevet 11. september 2012 #3 Del Skrevet 11. september 2012 Jeg skjønner deg så utrolig godt. Jeg er nå snart 38 uker og er så lei at det er helt villt. Forrige her regna jeg med kom for seint, og hun kom to uker før, så har ikke samme tålmodigheten nå. Samtidig får jeg så dårlig samvittighet i forhold til henne at jeg er så redusert hele tiden. Men du har holdt ut utrolig lenge. Om man sammenligner det lille som er igjen, i forhold til hvor mye du har gjort! Plutselig er det over og alt er bare deilig Men sikkert ikke dumt å få ut litt her, så kan vi "trøste" hverandre. Og du som også har en fra før vet jo at det er verdt det. De er så vanvittig verdt det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970464-lei-av-og-g%C3%A5-gravid/#findComment-144537751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå