Gå til innhold

På gjensyn jenter...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Lykke til i glans-trimesteret:) Må si jeg gleder meg til det blir min tur....om en halv evighet. 14+1 er inngangsbilletten, Bentix, du er der sikker veldig snart :)

En smule forvirret over når man går over i 2. trimester, står jo forskjellig over alt føler jeg. Her inne på en sticky side står følgende;

2. TRIMESTER:

Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1).

Jeg aner ikke, men vet ikke helt hvem jeg skal gå ut i fra heller.

Lykke til i glans-trimesteret:) Må si jeg gleder meg til det blir min tur....om en halv evighet. 14+1 er inngangsbilletten, Bentix, du er der sikker veldig snart :)
En smule forvirret over når man går over i 2. trimester, står jo forskjellig over alt føler jeg. Her inne på en sticky side står følgende; 2. TRIMESTER: Andre trimester går fra uke 13 til og med uke 28. Det vil si fra 12 fullgåtte uker og du begynner på din trettende uke med 12+1 til 27 (uker)+6(dager), da går du over i den tjueniende uken (28+1). Jeg aner ikke, men vet ikke helt hvem jeg skal gå ut i fra heller.

Da satser vi på det:) Så bare at det sto 14 uker øverst på 2 tr. forumet. men jo før jo heller, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...