Gå til innhold

Hvilken babycall kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Vi vurderer å kjøpre babycall snart, men har virkelig ikke peiling på hva vi skal velge.

ønsker en som er lett å ta med, begge enhetene bør være oppladdbar og selvfølgelig god rekkevidde med lite forstyrrelser.

ønsker å kunne bruke den ute i vogna når babyen sover lur ute.

Har sett litt på Philips avent sine. De har to testvinnerer (tror jeg) men er så usikker på om de blir stor og klumpete og er begge enhetene på batteri.

Noen som vil dele sine meninger og erfaringer med oss??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970451-hvilken-babycall-kj%C3%B8per-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har brukt NeoNate sin babycall i et års tid - veldig fornøyd. Liten og hendig og enkel å ta med (kan ha den i lomma). Bra rekkevidde. Gjør det den skal:)

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnesikring/babycall-barnesikring/neonate-babycall-bc-5000a.html

Hører flere velger med videokamera nå, men da tror jeg det går ut over lydkvalitet/rekkevidde...

Vi har også kjøpt Neo Nate. Har ikke brukt den enda.....

Sist hadde vi Super Nova, var egentlig godt fornøyed med vores, hadde den på rep. en gang og da kunne jeg høre at vi hadde vært heldige, mange hadde en del problemer med de.

Snakkede med de fra Barnas hus, hun sa der var minimalt med problemer med de og var der problemer, så fikk man ny i butikken, den skulle ikke sendes inn

det har mye å si hvordan mna bor har jeg skjønt.. Hvis man bor i en bygård i Oslo med leiligheter på alle kanter rundt hvor folk også har babycall er det viktig å velge en med mange kanaler for å unngå å få inn naboenes babyskrik.. Bor man derimot i enebolig trenger man ikke tenke på det.

vi bor i en relativt liten leilighet og har ikke noe sted å ha barnet ute mens vi selv er inne, så jeg venter med babycall til vi skal hjem på juleferie tenker jeg. DA kommer den godt med..

Annonse

Luvion Grand Elite m. video har vi kjøpt. Rekkevidden er faktisk en god del bedre enn vi forventet. Kan ha den med et godt stykke ut i hagen før den gir opp - mer enn nok til vårt behov. Klart og fint bilde selv i stummende møreke.

Har en Avent Dect greie til storesøster. Hovedfunksjonen er fremdeles fin, men display på begge enheter fungerer dårlig, batterikapasitet er nærmest null - så ikke forferdelig imponert over kvaliteten.

Endret av Aima

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...