IdaPingPong Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Er nå på RD6 ink innsettningsdagen, regner man med den sol en dag? Er nå 1 uke til testdagen... Uff.. Klarer jeg og vente tro? Noen her som har tester positivt så tidlig???
Hedda39 Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 JEg er på ruge dag en.... Satt inn i går. Så jeg går lenge igjen, men følelsen er alt veldig negativ.... Hva med deg ?
IdaPingPong Skrevet 11. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2012 JEg er på ruge dag en.... Satt inn i går. Så jeg går lenge igjen, men følelsen er alt veldig negativ.... Hva med deg ? Uff, følelsen å være positiv har vært helt inntil idag.. Er så dum og saufarer nettet og leser hva alle å en hver har opplevd under rugingen.. Men er jo ikke likt for alle. Men snur hodet nå og tenker positivt Hvor lenge skal du ruge? Klemklem
Poteta Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 hvis man klarer å holde seg til feks rd 9 så er det godt mulig å teste positivt... rugeperioden er veldig lang.... men det er også hele 1. trimester... Jeg er 5+4 i dag og venter på ul om 2 uker.... Så det er mye venting. Prøv å leve livet iog gjør ting dere liker så går tida fort likevel
uhhuhher Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Har forstått det sånn at rugedag 1 er dagen etter innsett, men mulig det er delte meninger om det. Jeg testet faktisk svakt, svakt positivt på rugedag 6 (innsett fredag og testet fredagen etter) denne gangen, på kveldsurin av alle ting. Klarte ikke vente lenger, holdt på å bli sprø av ventingen. :-) Lykke til!
stolt mams Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Jeg hadde innsett 5.9 og har testdag 19.9. Har tenkt å prøve å vente til testdag, sist testet jeg dagen før. Har hørt at eggløsningssprøyten kan gi positiv test i 10 dager, så man bør vente med å teste til etter dette i alle fall. Jeg skifter mellom håp og dårlig magefølelse flere ganger om dagen.
tale83 Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Hvor lang tid kan det ta fra første samtaletime til innsett?
IdaPingPong Skrevet 11. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. september 2012 Jeg hadde innsett 5.9 og har testdag 19.9. Har tenkt å prøve å vente til testdag, sist testet jeg dagen før. Har hørt at eggløsningssprøyten kan gi positiv test i 10 dager, så man bør vente med å teste til etter dette i alle fall. Jeg skifter mellom håp og dårlig magefølelse flere ganger om dagen. Du ligger 1 dag etter meg du da.. Den følelsen er blandet for meg også.. Håper på det positive utslaget Krysser fingrene for oss <3
SiMaMi Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner ingen ting av når man kan teste jeg. Om første rugedag er dagen etter innsett så er jeg på rugedag 7. Jeg har ikke klart å vente til test dag og testet i dag tidlig.. men det var kansje aaalt for tidlig det da? HUsker ikke når jeg testet forrige forsøk.. hmh... Føler jeg mister litt av troa her jeg ass..
Poteta Skrevet 12. september 2012 #10 Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner ingen ting av når man kan teste jeg. Om første rugedag er dagen etter innsett så er jeg på rugedag 7. Jeg har ikke klart å vente til test dag og testet i dag tidlig.. men det var kansje aaalt for tidlig det da? HUsker ikke når jeg testet forrige forsøk.. hmh... Føler jeg mister litt av troa her jeg ass.. Det er veldig tidlig ja. Testet selv den dagen for å sjekke at eggløsningssprøyta var ute av kroppen. Og det var den, blendahvit test. Fikk veldig svak positiv test på rd 9 eller 10. Men det er også tidlig...
Splenda Skrevet 12. september 2012 #11 Skrevet 12. september 2012 Endelig kan jeg slenge meg på her, ble ruger i dag!
IdaPingPong Skrevet 12. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. september 2012 Endelig kan jeg slenge meg på her, ble ruger i dag! Å så bra, gratulerer så mye Splenda <3 Velkommen i gjengen. Hvordan er formen?
Splenda Skrevet 12. september 2012 #13 Skrevet 12. september 2012 Takk for det! Formen er ganske dårlig, er visst litt overstimulert. Veldig ubehagelig, men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg IdaPingPong Forhåpentligvis er resultatet verdt alle smertene for oss begge
IdaPingPong Skrevet 12. september 2012 Forfatter #14 Skrevet 12. september 2012 Takk for det! Formen er ganske dårlig, er visst litt overstimulert. Veldig ubehagelig, men det trenger jeg vel ikke å fortelle deg IdaPingPong Forhåpentligvis er resultatet verdt alle smertene for oss begge Uff, så kjedelig. Etter insettet så var jeg så dårlig.. Føler så med deg <3 vi må bare bli gravide vi nå <3 5 dager til testdag her... Herregud og tiden går sakte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå