Gå til innhold

Hodet full av tanker, kan bli sliten av mindre...

Anbefalte innlegg

Er 11+1 i dag, og det har vært 11 laaange uker.

Hadde en MA i uke 7 september i fjor. En prosess som tok veldig lang tid, og det ble ikke utskrapning før i uke 15... Fikk spotting i uke 5 og en kraftig blødning i uke 7.

Denne gangen fikk jeg igjen brun utflod og spotting i uke 5. Tenkte selvfølgelig, here we go again... men etter blodprøver hos legen var det fin stigning på hcg. Så i uke 7 fikk jeg en kraftig blødning, og da trodde jeg selvfølgelig alt var over. Men nei da, ikke denne gangen heller heldig vis :)

Ba om å få en ultralyd for å kunne slappe litt mer av, men det mente legen var unødvendig da hcg verdiene steg fint. Jeg har blødd (gammelt brunt blod) hver dag siden uke 5, men har klart og innfinne med denne situasjonen.

Da jeg har diabetes type 1 får jeg tett oppfølging på sykehuset, så i uke 9 fikk jeg til slutt UL. Og til tross for min pessimissme fikk jeg verdens hærligste beskjed: hjertet slo. En liten bønne lå og snurret rundt der inne :D

Rart hvor man skal terrorisere seg selv med negative tanker. Klarer fortsatt ikke å slappe av. I natt har jeg hatt menssmerter, og tankene begynner å surre igjen...

Har tidlig UL 19. sept. Gleder meg utrolig mye!

Fortsetter under...

Hei! Har det akkurat sånn jeg også. Det blør og blør. I juli skjedde det samme, og da mistet jeg (i uke 6). Denne gangen har jeg vært på UL, og alt ser bra ut. Er i uke 7+ 3. Klarer bare ikke å slappe av.. Jeg vil bare ønske deg et flott svangerskap! Det går bra skal du se:)

Jeg synes dere er så utrolig flinke :) Kjenner følelsen... Eller hva skal jeg si... Jeg mistet i uke 12 tidlig i år i MA. Blødde ikke, kom bare litt brundt på papiret. og da viste det seg at fosteret hadde stoppet utviklingen i uke 9. Den gangen var jeg på ul i uke 7 og i uke 9 og alt så helt fint ut. Så legen ble ganske oveerraska da det ikke gikk bra likevel.... så denne gangen kjenner jeg at jeg er redd, men prøver å ikke tenke så mye på det, men det er ikke lett.... er 5+4 i dag, så har jo bare så vidt startet denne reisen, men det blir spennende. prøver å ha positive tanker :) Fikk forresten ny jobb nå også, så håper å komme i gang snart, og at jeg slipper å bli dårlig....

Lykke til jenter. Denne gangen skal vi klare det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...