Gå til innhold

Da melder jeg meg ut.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk ikke så bra denne gangen :(

er på ferie i Spania, og etter 2 late dager på solsengen begynte jeg og blø. Var veldig lite første dag, så jeg prøvde å tenke litt positivt..og at det ville gå over. Men, neste morgen var det kraftig blødning. Oppsøkte lege, og ble innlagt på sykehuset. Måtte vente i 8 laaaaaaaaaaaaaaange timer på gynekologen. (som heldighvis var helt fantastisk!) Og i mellom tiden blødde jeg ye og oppdage at noe som kunne ligne et foster lå i bindet. Grusomt! Undersøkelsen ble gjort, og konstatert ikke fullstendig abort. så jeg ble lagt i narkose for utskrapning.

Ingen god start på ferien altså! Har grått mine tårer og vært langt nede. Men, ferien fortsetter og vi har heldighvis over ei uke igjen i sola.

Livet må gå videre,og håper jeg blir fort gravid igjen. Vil så gjerne få noe godt å tenke på igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff og huff.. Ikke noen god start på ferien nei.. :( mange varme tanker. Håper dere snart får det til igjen. :)

Skrevet

oj, det var en hard start på ferien :( håper det går bra med dere. nyt siste ferie uka, og håper det klaffer igjenn fort.. trøsteklem

Skrevet

Hoff hoff så fælt! Sender deg en stor klem :)

Skrevet

Uffda, så synd. Håper det går greit med deg til tross for situasjonen. Husk på å ikke bade der nede nå da, når du nettopp har hatt utskrapning (pga infeksjonsfaren for deg). Lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...