K ♥ tærten Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Lurer på om det er noe galt med meg eller om jeg har fått et parti med eltester som ikke fungerer? Tester med slike billigstrimler og har fått positive el-tester siden tirsdag!!! (Jeg er hvertfall temmelig sikker på at de er positive).Vanligvis pleier testene å være positive i 2-3 dager - ikke 6 dager som nå! Noen som har opplevd noe lignende?
mammas skatter <3 Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 ja. men jeg ga opp å teste etter 17 dager eller noe slik. mens kom da ikke som normalt. først 52 dager etter sist mens. men pp etter så fikk jeg positiv el-tester i 5 dager eller noe slik. å den pp vart jeg gravid med gullet i magen jeg har da problemer med "kroppen" antydning til pcos.
K ♥ tærten Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg har PCO, men trodde ikke det skulle gi problemer med mange positive el-tester
mammas skatter <3 Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 mener pco kan gi feilaktige svar på el-tester. noe med hormonene i kroppen. har du stabil syklus? jeg måtte ta metformin for å få stabil syklus. de hjalp meg også å gå ned til en vekt som tilot kroppen min å bli gravid på. litt overvekt jeg da.
K ♥ tærten Skrevet 10. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2012 Ja, har ustabile sykluser, men ingen hormonforstyrrelser. PCOS mener jeg er det med hormonforstyrrelser og PCO er uten. Alltid slitt med ustabile sykluser, men aldri med positive eggløsningstester utover 3 dager. Fortvilet
K ♥ tærten Skrevet 11. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 11. september 2012 I dag tok jeg først og tettet med slik billigstrimmel som så positiv ut og så tok jeg en CB digital eggløsningstest og den var negativ. Så da har jeg enten feiltolket de billigstrimmlene eller så har jeg rett og slett fått et parti som ikke fungerer. Det positive er at jeg tydeligvis ikke har evig eggløsning
mammas skatter <3 Skrevet 12. september 2012 #7 Skrevet 12. september 2012 har du bilde av testene fra billigtester?
K ♥ tærten Skrevet 13. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2012 Nei, har ikke det... Men jeg er vant til de billigstrimmlene og trodde virkelig de var positive. Når jeg tittet igjen så er det en test hvor teststreken er lilla og sterkere enn kontrollstreken, mens de andre testene er like sterke som kontrollstreken. Tok ut CB testen av holderen sin og der var teststreken kjempesvak, mens billigstrimmelen sin teststrek var like sterk som kontrollstreken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå