Gå til innhold

hva skal februarguttene hete/forslag pr no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om d vise seg at d ikkje e ei jente likevel..blir magetrollet en Ruben eller Olai :-)

Andre som har planlagt?:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ole + et gammelt slekstnavn som er så sjelden at jeg ikke vil skrive det her i frykt for at noen skal kjenne meg igjen ;) Men regner med Ole blir brukt til daglig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet ikke enda her, det skal iallefall være norrøn.

Skrevet

Jeg liker Tobias, alternativt Mathias. Nå gjenstår det bare å finne et vi kan bli enige om :)

Skrevet

AnneS, Ole er et kjempenavn, det er det eneste vi har blitt litt enige om til nå her i huset, etterfulgt av Alexander da.. Men det er enda langt igjen til en endelig avgjørelse, jeg har blandt annet nylig forelsket meg i først og fremst Elliot, men også Leon og Sivert. Mannen har så å si lagt ned veto for Elliot, men jeg har ikke gitt opp... :) Godt det er 4 mnd igjen :)

Skrevet

Elliot!! Det har faktisk jeg også prøvd å få gjennom her, trodde det var bare jeg som likte det navnet på norsk! :P Men det er lagt ned full veto her også, så jeg har gitt opp. Eneste av mine forslag som ikke er vetoa til nå er Odin! :)

Skrevet

Hva er galt med Elliot liksom? Tross vetoet har jeg ikke gitt opp. (Sett filmen forresten??)

Odin er kjempefint navn :)

Hvor mange vetoer synes dere man bør ha hver? Ubegrenset? ;)

Skrevet

Ja, absolutt ubegrenset mengde veto, kan bare ikke velge et navn den ene ikke liker tenker jeg! Vi får bare jobbe med det til vi finner noe! :P

Skrevet

Her står det i mellom emilian, matheo eller millian :)

Skrevet

Her er forslagene vi begge liker så langt Casper/Kasper eller Leo. Jeg liker Leòn og Ludvik, men det vil ikke mannen.

Men jeg liker både Leo og Casper, så det er mulig det blir en av dem;)

Skrevet

Mine favoritter til nå er Adam og Johan. Mannen var sikker på det var jente til ultralyden, så han har ingen forslag enda. Vi får se =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...