Gå til innhold

Hvilken fertilitetsklinikk i Danmark bør vi velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde egentligen bestemt oss for Copenhagen fertility center men ble plutselig usikker. Jeg skal insemineres med donorsæd da jeg ikke blitt gravid med icsi. Tar gjerne imot positiv og negativ erfaring!

Jeg har selv hatt inseminasjon på Ciconia i århus for 6 år siden.Fikk da en gutt:)))) Vi har vært veldig fornøyde med de:) Er i gang igjen nå. Skal teste til fredag. Spennende:) Lykke til:)

Har brukt Cfc, bør være nokså selvstendig der siden effektivitet er i fokus, men de er hyggelige nok med unntak av Lindenbergh, men han går for være den beste.... uansett, de får jobben gjort :)

Gravid selv etter ivf der!

Annonse

CFC! Jeg bor her, og har flere venninner og kollegaer som har prøvd forskjellige klinikker. Selv har jeg blitt insiminert på trianglen noen ganger, men byttet til CFC da jeg skulle ha ivf.

Gravid på første forsøk, tvillingene bør melde sin ankomst om 12 dager.

Har to kollegaer som startet på Trianglen, men avsluttet på CFC.

Begge gravide nå;)) hun ene på 2 forsøk med IVF og hun andre med insiminasjon.

Jeg synes overhodet ikke at det har manglet på tilstedeværelse fra personalet, tvert imot - jeg har fått komplimenter og følt meg godt tilpass. Men nå er jeg heller ikke en som vil strykes på kinnet, så det kommer an på hva man forventer.

Lykke til!

Hei!

Først av alt: CFC er faglig dyktige på det de gjør, slik jeg har opplevd det.

Om det "bare" er ins du skal ha der, mener jeg at de er helt Ok å bruke. Men vær obs på at de driver en fabrikk, de er korte, informerer lite og kan til tider virke kalde i behandlingen av deg. For meg var dette helt greit, fordi jeg var forberedt på det.

Om du må over på IVF, så vil jeg ikke anbefale dem med mindre du leser deg godt opp på medisiner, medisintyper, prosessen osv på forhånd. Travelheten deres gjør at du må være svært oppmerksom for å unngå misforståelser og tabber. En IVF-prosess (eller flere) er også en mye større psykisk påkjenning enn inseminasjon, så da kan det være mye tøffere å føle seg så lite ivaretatt som i alle fall jeg har opplevd å bli hos dem. Jeg har opplevd at dette har blitt stadig verre hos dem i de fire årene jeg har brukt dem.

Deres faglige kompetanse tror jeg ikke står tilbake for noens, så er det sagt : ) Så om jeg skulle valgt om igjen ville jeg tatt IVF et annet sted.

Lykke til!

Har selv sendt første mail til Maigaard idag. Var i kontakt for et år siden også, men valgte da å utsette litt etter to misslykkede IVF forsøk på Aleris. Men nå er vi klare og satser da på Maigaard!

Jeg signerer Omatt. Brukte selv CFC ved inseminering, men byttet til Triangelen når jeg gikk over til IVF og er strålende fornøyd med det. Er nå 14 uker gravid med tvillinger :)

Ved inseminering hadde jeg ikke hatt betenkeligheter med å bruke CFC. Får håpe du lykkes med inseminering, men hvis ikke så har du jo da et godt grunnlag for å eventuelt vurdere å bytte klinikk eller ikke. Det er helt ukomplisert å bytte underveis i prosessen.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...