Gå til innhold

Termin i dag 10. sept.. venter og venter.

Anbefalte innlegg

Har termin i dag, og er både skrekkslagen og veldig klar... førstegangsfødende og _aner_ ikke hva jeg går til...

Bare venter og venter..

Hvordan vil det starte?

Hvordan vet jeg at det har starta?

Når vil det starte?

Hvor lang tid vil det ta?

..og tusen andre spørsmål.

Det verste akkurat nå er kanskje å ikke vite noe :-P

..

Andre som har termin nå og som også bare sitter og venter? :)

Fortsetter under...

føler med deg.. har ikke termin før 8.des men begynner så smått og tenke på det. det går jo så fort. er førstegangs her også.. grue/gleder meg.

håper ikke du går så altfor lenge over termin :) og at lille nurke kommer snart. lykke til med ventingen :)

Tusen takk! :)

Ja, det går veldig, veldig fort! Jeg har hele tiden skjøvet det litt foran meg, men nå kan det jo skje når som helst, så jeg har prøvd å forberede meg litt mentalt de siste ukene... vanskelig når jeg ikke vet helt hva jeg skal forberede meg på, men likevel litt fint å vite at vi er mange i samme situasjon.. ;)

Lykke til med de siste mnd!! :)

Jeg har ikke termin før om 13 dager, men har det helt likt. Fødselen kan jo starte når som helst her og. Og hodet er fullt av de samme spørsmålene med når og hvor og hvordan.. Og hvor vondt? Og går det bra?

Uff, håper vi slipper å vente alt for lenge.

Lykke til! :-)

Jeg er egentlig ganske avventende til fødselen. Er også førstegangsfødende. Har fortsatt 18 dager igjen til termin, men tipper at den dagen jeg kommer til termin blir tålmodigheten borte ;) Jordmor presiserte imidlertid tidlig for min del at de fleste førstegangsfødende går over termin. ønsker deg uansett masse lykke til! Jeg satser på at man skjønner når det er i gang :)

Jeg har termin i dag, og venter spent på at ting skal starte:) Har hatt 3-4 cm åpning i en uke nå, og er helt moden, så er klar som et egg, bare mangler litt etuiasme fra karen inni magen:p

Jeg er andre gangs, og gleder meg sååå mye til det endelig starter. Er en helt fantastisk opplevelse, og det er jo det største og mest spennende man er med på i livet synes jeg:D

Jeg håper dere førstegangs gleder, og at dere får en fin opplevelse. Masse lykke til=)

Annonse

Jeg har termin i dag, og er klar som et svært egg :) Er andregangs, men absolutt alt har vært annerledes denne gangen. Forrige gang startet det bare helt brått, uten noen form for forvarsel midt på natta, men nå har jeg hatt masse, masse kynnere fra uke 20, og de 2-3 siste uken har jeg hatt av og på med falske alarmer...! Jeg kjenner at det nærmer seg, men jeg aner ikke hvor nært forestående det er :o

Det eneste jeg kan garantere er at du VET når det er i gang. Det bare vet du! Og det hele er i grunn helt fantastisk :)

Masse lykke til! :) Hvor skal du føde, forresten?

Endret av My_my
Jeg har termin i dag, og er klar som et svært egg :) Er andregangs, men absolutt alt har vært annerledes denne gangen. Forrige gang startet det bare helt brått, uten noen form for forvarsel midt på natta, men nå har jeg hatt masse, masse kynnere fra uke 20, og de 2-3 siste uken har jeg hatt av og på med falske alarmer...! Jeg kjenner at det nærmer seg, men jeg aner ikke hvor nært forestående det er :o Det eneste jeg kan garantere er at du VET når det er i gang. Det bare vet du! Og det hele er i grunn helt fantastisk :) Masse lykke til! :) Hvor skal du føde, forresten?

Det er så godt å høre at det er fantastisk! :) -og at man bare vet når det er i gang.. det er jo det alle sier, men jeg går nå og lurer likevel... ;)

Har akkurat vært hos jordmor nå, og hun har bestilt overtidstime til meg neste torsdag hvis ingenting har skjedd til da.. men jeg krysser fingrene for at det blir fødsel på torsdag eller fredag denne uka. Jeg skal føde på Ullevål. Hva med deg? :)

Hodet har festet seg og jeg har masse kynnere og murringer, men ikke flere tegn enn det foreløpig..

Jeg hadde termin (UL) den 6. september, mens min egen menstermin var først i går 10. september. Og jeg stoler mest på den siste...

Så jeg har ikke følt meg klar før nå. Men ingenting sier meg at det kommer til å skje noe som helst enda. Formen er fin, fortsatt! Faktisk bedre enn for en måned siden!

Jeg har fått en siste frist nå til den 17. september, da blir jeg satt igang. Det er bare 6 dager til! Føler merkelig nok at det slett ikke er lenge... Tror faktisk jeg blir overrasket hvis fødselen starter av seg selv nå snart.

Jeg hadde termin (UL) den 6. september, mens min egen menstermin var først i går 10. september. Og jeg stoler mest på den siste... Så jeg har ikke følt meg klar før nå. Men ingenting sier meg at det kommer til å skje noe som helst enda. Formen er fin, fortsatt! Faktisk bedre enn for en måned siden! Jeg har fått en siste frist nå til den 17. september, da blir jeg satt igang. Det er bare 6 dager til! Føler merkelig nok at det slett ikke er lenge... Tror faktisk jeg blir overrasket hvis fødselen starter av seg selv nå snart.

Her er det også noen dager forskjell på UL-termin og menstermin.. sistnevnte er først på lørdag, så jeg har også mest tro på at det vil skje da, egentlig.. helst fredag ;)

Nå må vi bare huske å kose oss så mye vi kan før det setter i gang :) Lykke til til deg!!

Jeg har termin i dag, og er klar som et svært egg :) Er andregangs, men absolutt alt har vært annerledes denne gangen. Forrige gang startet det bare helt brått, uten noen form for forvarsel midt på natta, men nå har jeg hatt masse, masse kynnere fra uke 20, og de 2-3 siste uken har jeg hatt av og på med falske alarmer...! Jeg kjenner at det nærmer seg, men jeg aner ikke hvor nært forestående det er :o Det eneste jeg kan garantere er at du VET når det er i gang. Det bare vet du! Og det hele er i grunn helt fantastisk :) Masse lykke til! :) Hvor skal du føde, forresten?
Det er så godt å høre at det er fantastisk! :) -og at man bare vet når det er i gang.. det er jo det alle sier, men jeg går nå og lurer likevel... ;) Har akkurat vært hos jordmor nå, og hun har bestilt overtidstime til meg neste torsdag hvis ingenting har skjedd til da.. men jeg krysser fingrene for at det blir fødsel på torsdag eller fredag denne uka. Jeg skal føde på Ullevål. Hva med deg? :) Hodet har festet seg og jeg har masse kynnere og murringer, men ikke flere tegn enn det foreløpig..

Jeg skal føde i Fredrikstad! Jeg har 16 dagers forskjell mellom mens - og UL termin, så jordmor ba sykehuset sjekke litt opp og kontakte meg for overtidskontroll. Vet ikke enda helt når det blir, men jeg stoler egentlig mest på UL terminene som var i dag (menstermin var 27.august...).

Har mye kynnere og noe som murrer innimellom, men føler liksom ikke at det skal skje noe veldig snart, så det er uendelig spennende! :)

Får prøve å fokusere på å kose oss med magen før den helt plutselig "forsvinner" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...