Gå til innhold

Veeeeldig tidlig mage

Anbefalte innlegg

Hei,

Er 5+1 i dag og mener at magen allerede synes! I siste svangerskapet var det ikke tydelig før ordinær ultralyd. Synes det er veldig tidlig, fikk såvidt vite at jeg er gravid (fikk vite det akkurat en uke siden). Andre som også har det slik? Har hørt at magen kommer tidligere med nr 2, men sååååå tidlig? Elle rkan det være tvillinger??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970143-veeeeldig-tidlig-mage/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sier at magen ser ut som den kommer tidligere enn den gjør fordi man er så oppblåst, men jeg må si jeg fikk tidlig mage med begge de to siste. Med nummer to greide jeg i alle fall å skjule det på et vis, men med nummer tre, som kom tett etter nummer to fikk jeg spm om jeg var gravid da jeg var 7+3... og det var ikke kjekt!

Annonse

Jeg hadde mer mage i ukene fra 4-9 enn jeg har nå. Da jeg var rett over ni uker forsvant den helt. Ble skikkelig bekymret! Men det viste seg at det bare var luften i magen som roa seg ned.

Nå er det en tydelig liten kul helt nederst med bikinilinjen, er 11+5 i dag :)

He he :) Det som også skjer er jo at innvollene blir presset lengre oppover i magen, så man blir liksom bredere over det hel før magen kommer. Syntes jeg så skikkelig blubbete ut en stund der. Er liksom det samme nå, men med en ørliten kul er det lettere å overse blubbetheten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...