Gå til innhold

Hvor ofte er dere på Mc Donalds/Burger king?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå, må prøve de nye wrapsene de har fått. Den med kylling og bacon er seriøst Sjukt god. Og til spørsmålet; spiser der annahver mnd eller noe.

Skrevet

1 gang i året, kanskje ikke så ofte en gang....

Skrevet

Aldri siden jeg ikke liker maten der. Vært på McDonalds 2 ganger siden jeg fikk barn (for 5 år siden) fordi jeg tenkte det kanskje var artig for ungen, men hun liker ikke maten heller så da var det ikke så interessant.

Skrevet

Det blir vel kanskje 4-5 ganger i året, liker ikke BK sin mat så det blir

McDonalds de få gangene vi kjøper.

Skrevet

jeg kjøper ellers på gatekjøkken, fordi burgeren der mer mye mer smakfull med grill krydder etc

Skrevet

Vi har akkurat spist på mc donald nå vi :) Eller vi tok maten med oss hjem og spiste foran tv mens vi så på pus med støvler med ungene.

Er sikkert minst 1år siden sist, men i dag fristet det veldi da det er dårlig vær og ingen av visste hva vi ville ha til middag. Ungene syns det er kjempestas, jeg syns maten er helt ok men ikke det beste jeg vet.

Nå er vi alle mette og ffornøyde. Ser ikke noe galt i og spise slik mat innimellom, tviler på at barna får mangelsykdommer av og spise mc donalds et par ganger i året..

Skrevet

Jeg liker ikke mat, altså hamburger og pommes frites, fra verken mc d eller bk. Men både mann og barn synes det er godt, så for deres skyld er vi vel på mc d 6-8 ganger i året. Happy meal til ungene, en stor meny til mannen, og salat med kyllingfilet til meg. Den er helt middels. Sjokolademilkshake er kjempegodt da, softisen også:-)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Som gravid måtte jeg ha burgere fra MC Donalds minst 3 ganger i mnd :-/

Mens ellers, så blir det vel 1 gang i året maks, synes egentlig ikke de smaker noe særlig mer enn fett og løk :-p Så det var en pest og plage at jeg cravet det i svangerskapene. Er godt det er over ;)

Skrevet

Hver gang vi er i Sverige på harryhandel (ca 4 ganger i året) samt 4-5 ganger utenom det... Veldig godt av og til!!

Skrevet

Vi spiser aldri der. Har hatt med ungene dit én gang, men de fire yngste likte ikke maten der. Jeg blir kvalm og uvel av maten der, men hender jeg kjøper en milkshake en gang annenhver måned eller noe.

Skrevet

spiser aldri på mæc crap!

burger king er det vel vel godt over 5 år siden, svakt øyeblikk etter en fuktig kveld ut på byen....

Skrevet

I gjennomsnitt en gang i kvartalet. Det blir alltid McD eller Burger King når vi reiser med barna. Når det er sagt så syns jeg i grunn det er ganske så godt når det spises såpass sjelden :)

Skrevet

Et par ganger i året kanskje...McWrap er godt!

Skrevet

Faktisk aldri! :) tro meg eller ei!

Men dette ser jeg ikke på som mat!!

Pluss gutten på 10 liker det ikke. Og minn sønn på 2trenger virkelig IKKE blir introdusert for slik mat!

Må si jeg får vondt når jeg går forbi en Mac D og ser småbarnsfamilier/barnefamilier sitte der inne!!

Skrevet
Faktisk aldri! :) tro meg eller ei! Men dette ser jeg ikke på som mat!! Pluss gutten på 10 liker det ikke. Og minn sønn på 2trenger virkelig IKKE blir introdusert for slik mat! Må si jeg får vondt når jeg går forbi en Mac D og ser småbarnsfamilier/barnefamilier sitte der inne!!

Må si meg godt enig her ;)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Aldri. Har ikke vært der siden lenge før barna ble født. Liker ikke maten der, og tar heller med ungene på steder som serverer skikkelig mat.

Skrevet
Spiser der kanskje 1-3ganger i året. Ser ikke hva som er så ille en gang i blandt. Syns det utrolig nok er godt med en Bic Mac eller Mchicken iblandt. :P Er ingen spesiell anledninger, bare for lystens skyld. Maten falt ikke i smak hos barnet da, så spiser der aldri for hans del. Han liker ikke pomfri, kan til nød spise en cheeseburger. :P
Antakeligvis like greit, siden McDonalds er gift for kroppen. Flink gutt du har!
Hva i Mc Donaldsmat mener du er gift?
Saltinnholdet er skyhøyt, mye fett, mye tomme kalorier og tomme karbohydrater. For mye kan faktisk gjøre skade på kroppen og for mye er faktisk farlig. Jeg sitter ikke å sier dette for å være stygg eller frekk. Det er rene fakta! Sett filmen " Supersize me!" Det eksisterer ingen næring i mat fra McDonalds, derfor er det trist å bruke det som middag. Jeg er der 1-3 ganger i året, men aldri som middagsalternativ. Det er mer for kos og gøy med venner.

Så du spiser gift frivillig :o

Skrevet

McDonalds har vi ikke her, og de gangene jeg har spist der har jeg fått magsjuka av maten.

Burgerking har jeg ca 1-2 minutter unna så der spiser jeg vel opp til 1 gang i måneden :) Jentungen på 1 år har spist der to ganger, og hun er ikke så veldig begeistrer for maten der.

Skrevet

Har aldri vært på noen av disse stedene. Har ingentin i mot denslags mat, men syns det lukter så grusomt at jeg ikke har klart å spise der

Skrevet

Aldri. Liker forsåvidt maten, men orker ikke å kjenne smaken av harsk frityrolje opp og ned halsen i timesvis etter måltidet.

Skrevet

Spiser kun på Mcdonalds kun kylling bitene. Når jeg er i Bergen ca 3 ganger i året.

Skrevet

Jeg aner igrunn ikke hvor ofte vi er der, men det er ikke ofte for å si det slik. Ungene er ikke så veldig glade i den maten, men er vi i nærheten av Bergbys (lignende) så stopper vi, noe som ikke er så ofte det heller. Så noen ganger i året blir det, men er nok ikke så mye som en gang i mnd. Men noen ganger kan det være mer, krisemat om vi er i byen og ungene er kjempesultene der og da, så er det litt vomfyll til vi kommer hjem. Ungene klager selv på at det ikke er mettende i lengden.

Skrevet
spiser ikke på BK men McD kan jeg godt stikke innom om jeg er i byen.. kjøper helst happy meal da, ikke til middag, men fordi det er godt :) også jordbær milkshaken er kjempegod <3
Har sett på bloggen din av og til, og syns dattern din er så søt!!:) <3

Hehe, tusen takk :D <3 jeg er heelt enig :D <3

Skrevet

Aldri.

Smaker vondt og har dårlig næringsverdi, så kaster ikke bort penger på denslags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...