Gå til innhold

Hvor ofte er dere på Mc Donalds/Burger king?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen faste anledninger dere spiser der?

Nå kommer det sikkert mange damer som skryter av at "nei usj og æsj" men jeg syns det er helt ålreit med litt sånn mat av og til:)

Det blir sagt mye rart om mat på Mc Donalds, men nå har jeg jobbet der i 6 år og kan med hånden på hjertet si at det er så mye mer renslig og strengt på matsikkerhet enn folk tror! Finnes mange værre steder:)

Bare sånn for å nevne det...... :)

Skrevet

Hver gang vi er på "bytur" og har muligheten, ca 3-4 ganger i året. Bor på landet. :P

Skrevet

2 ganger i året, maks :P

Skrevet

Spiser der kanskje 1-3ganger i året.

Ser ikke hva som er så ille en gang i blandt. Syns det utrolig nok er godt med en Bic Mac eller Mchicken iblandt. :P Er ingen spesiell anledninger, bare for lystens skyld.

Maten falt ikke i smak hos barnet da, så spiser der aldri for hans del. Han liker ikke pomfri, kan til nød spise en cheeseburger. :P

Skrevet
Spiser der kanskje 1-3ganger i året. Ser ikke hva som er så ille en gang i blandt. Syns det utrolig nok er godt med en Bic Mac eller Mchicken iblandt. :P Er ingen spesiell anledninger, bare for lystens skyld. Maten falt ikke i smak hos barnet da, så spiser der aldri for hans del. Han liker ikke pomfri, kan til nød spise en cheeseburger. :P

Antakeligvis like greit, siden McDonalds er gift for kroppen. Flink gutt du har!

Skrevet

Kan ikke huske sist, tror det var en gang i fjor. Sjeldent jeg spiser noe der, men kan kjøpe en McFlurry eller eplekake der.

Skrevet

1-2 ganger i mnd. synes maten deg smaker helt greit jeg.

Skrevet
Spiser der kanskje 1-3ganger i året. Ser ikke hva som er så ille en gang i blandt. Syns det utrolig nok er godt med en Bic Mac eller Mchicken iblandt. :P Er ingen spesiell anledninger, bare for lystens skyld. Maten falt ikke i smak hos barnet da, så spiser der aldri for hans del. Han liker ikke pomfri, kan til nød spise en cheeseburger. :P
Antakeligvis like greit, siden McDonalds er gift for kroppen. Flink gutt du har!
Hva i Mc Donaldsmat mener du er gift?
Skrevet

Jeg Eeeelsker MCD og BK!!! Som regel hver gang vi er ute i byn stikker vi innom. Tja- si en gang i mnd..

Skrevet

2-3 ganger i året. Ikke fast.

Mange syns det er billig mat. Men vi er 4 som skal spise. Og det kommer på ca 300-350 kr.

Jeg tenker at det er mye god mat jeg får kjøpt på butikken for de pengene og pluss at det smaker så mye bedre. At jeg syns ikke mc donalds er verdt pengene.

Max 1-2 ganger i året kan jeg få ide om at nå går vi å spiser på mcD.

Skrevet

ca 2 ganger pr år. Ingen spessielle situasjoner. Kjøper pizza litt oftere da, kansje 3 ganger i året.

Skrevet

Kan vel si "aldri"..Har vel spist der, eller liknende steder, 3 gang i løpet av siste 6 år...

Rett og slett fordi jeg blir uvel av maten der...Man VET et måltid er nesten et dagsbehov av kcal, så hvrofor blir man kjempesulten etter 30 min, og man har superlyst på sjokolade eller iskrem? Hvorfor er man full i magen, men samtidig så sulten at man tror man nesten dør? Synes det er merkelig,- så jeg unngår det så langt det er mulig. Og de gange rjeg har spist det har jeg kunnet "følge lystene" resten av dagen og ta en is, spise litt smågodt og "bøtte innpå":.Så tar jeg heller og trener og spsier salatblad dagen etter. FOr da er jeg kvalm, uvel og greier ikke få i meg annet alikvel..Ei treningøkt, frukt til frokost, og knekkebrød til lunsj, så er jeg stort sett "Iform" til middagen dagen etter.....

Så ikke at jeg synes det er så Fy-fy med litt fastfood. Men når jeg føler emg så dårlig etterpå (selv om jeg synes det smaker godt) så finner jeg ikke verdt det....

Skrevet

Vi var på McDonalds en gang i august, og før det en gang i juni om jeg husker rett. Jeg liker harmburgere, men kjøper de på gatekjøkken heller, og det skjer mindre enn en gang i mnd. Jeg handler på gatekjøkken når jeg arbeider nattevakter en helg hver 8. uke, unger og mann er da som regel bortreist.

Skrevet

Et par ganger i året.

Ikke ved spesielle anledninger, men det hender det er enkelt i forbindelse med ferie, lange kjøreturer e.l.

Skrevet

Saltinnholdet er skyhøyt, mye fett, mye tomme kalorier og tomme karbohydrater. For mye kan faktisk gjøre skade på kroppen og for mye er faktisk farlig. Jeg sitter ikke å sier dette for å være stygg eller frekk. Det er rene fakta! Sett filmen " Supersize me!"

Det eksisterer ingen næring i mat fra McDonalds, derfor er det trist å bruke det som middag. Jeg er der 1-3 ganger i året, men aldri som middagsalternativ. Det er mer for kos og gøy med venner.

Skrevet

Jeg er der med barna ca 1-2 ganger i uka. De elsker maten og jeg synes det er lettvindt.

Skrevet

Et par ganger i måneden kanskje? Ser ikke helt noe problem med det, så lenge hverdagsmaten vår ellers er sunn og god :)

Skrevet

Så og si aldri, men kan stikke innom og kjøpe is, siden karamellsausen de har der er helt fantastisk....

Skrevet

To ganger i året? Men jeg syns også det er dyyyrt for lite næringsrik mat. Kunne laget ganske mye mat til meg selv for det en meny koster :)

Skal vi kjøpe hamburger eller slik mat så handler vi stort sett på gatekjøkken (4-7 ganger i året kanskje). Aller helst lager vi hamburgeren selv hjemme - sikker tre ganger i mnd ;)

Skrevet

Det blir noen ganger i løpet av året, 4 til 6 ganer i året vil jeg tro.

Jeg synes at MC donnald og Burger KIng er for dyrt.

Går da heller og spiser kina mat.

Skrevet
Jeg er der med barna ca 1-2 ganger i uka. De elsker maten og jeg synes det er lettvindt.

Du synes det er lettvint? Litt lat eller?

Er jo den verste maten du kan gi barn i vekst. Og så gjør du det 2 ganger i uken?

Skrevet

Hm det har hendt seg at vi har stoppet og spist der når vi reiser på ferie. Så kanskje 2 ganger i året.

Skrevet
Saltinnholdet er skyhøyt, mye fett, mye tomme kalorier og tomme karbohydrater. For mye kan faktisk gjøre skade på kroppen og for mye er faktisk farlig. Jeg sitter ikke å sier dette for å være stygg eller frekk. Det er rene fakta! Sett filmen " Supersize me!" Det eksisterer ingen næring i mat fra McDonalds, derfor er det trist å bruke det som middag. Jeg er der 1-3 ganger i året, men aldri som middagsalternativ. Det er mer for kos og gøy med venner.

Ingen næring i maten? Alltid morsomt med de som ikke aner hva de snakker om.

Er det ikke næring i salat, tomat og løk feks? Eller ost? Eller storfekjøtt? Eller brød? Lyst brød er ikke det sunneste, men så usunt er det ikke med et hamburgerbrød. Man kan velge frukt og salat istedenfor pommes frites, og vann eller juice istedenfor brus. Man må ikke kjøpe den største menyen hver gang slik som i filmen.

Skrevet

Når jeg er i Oslo går jeg på macern ;) (1-2 gang i året) Men siden vi bor i Nord norge er det ingen mc. Donalds her. Burger king har drittmat, spiser der til nøds i fylla.

Skrevet

Når vi bodde i byen så spiste vi sikkert en 2-3 ganger i måneden, men nå som vi bor på landet så blir det mindre :P

Alt fra 1 gang i måneden til ett par måneder i mellom, tenker jeg.

Mannen er mest glad i burgerking, men jeg liker ikke hamburgeren der, så han spiser der vel selv ett par ganger i året, stikker innom etter jobben av og til :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...