Nordhagenjentene :) Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Jeg synes jeg har vært gravid i EVIGHETER, men ikke kommet så mye lenger. Hyperemesis er slitsomt, og bekkenplager er drit. Men endelig en ny milepæl. Endelig inne i siste del. HURRA!
YumYum2 Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Gratulere og velkommen skal du være! hypermesis kan ikke være lukrativt å ha et helt svangerskap.. Heldigvis ikke lenge igjen nå
HerGårDetUnna!!! Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Endelig, her og Håper du slipper unna de siste ukene med minst mulig plager!
solavisfolket81 Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 (endret) Herlig! Gratulerer Er sånn selv... Hver dag er så vanvittig lang... Skjønner ikke hvordan jeg har kommet meg over 37 uker nå hehe Endret 10. september 2012 av solavisfolket81
Vinterblomst Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Gratulerer med 3.trimester, håper dere syns det går litt raskere nå etterhvert
Kakaoen Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Jeg flytter også ENDELIG inn hit nå Eller på fredag som var, men i helga var jeg for opptatt av å shoppe babyutstyr i Tyskland
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2012 Takk takk!! Gudskjelov er jeg ikke kvalm konstant lenger, men orker ikke så mye og blir kvalm om jeg ikke får sove nok eller spiser før jeg blir for sulten. Det er godt å tenke på at dette er siste gang jeg gjør dette (3.svangerskap med HG) - og jeg håper tiden mot desember går fort ♥
Amedillo Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Da flytter jeg også endelig inn her Ser fram til siste delen. Kakaoen: jeg skal til Tyskland til helgen hvor var det du var på shopping?
Kakaoen Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Da flytter jeg også endelig inn her Ser fram til siste delen. Kakaoen: jeg skal til Tyskland til helgen hvor var det du var på shopping? Jeg kjøpte barnevogna på babygarage i Kiel. Og alt anna stæsj hos Babyone i Flensburg. Anbefaler begge plassene. De hadde masse vogner hos babyone også, så det får man kjøpt alt man trenger Hvor i Tyskland skal du??
Amedillo Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Da flytter jeg også endelig inn her Ser fram til siste delen. Kakaoen: jeg skal til Tyskland til helgen hvor var det du var på shopping? Jeg kjøpte barnevogna på babygarage i Kiel. Og alt anna stæsj hos Babyone i Flensburg. Anbefaler begge plassene. De hadde masse vogner hos babyone også, så det får man kjøpt alt man trenger Hvor i Tyskland skal du?? Skal til Berlin først. Men vi kjører hjem, så da skal jeg innom de stedene og få kjøpt alt vi trenger Tusen takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå