Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her på Vestlandet er det enda mange måneder til snøen kommer, så jeg tenkte på å gå til innkjøp av overgangsko. Men hvilke? ECCO er bra, men utsolgt i størrelsen. Andre forslag til gode sko til gutt på 2 år?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg er veldig glad i Viking Gortex skoene. Synes det holder på varmen og puster bra.

Skrevet

Mine barn har Gore-tex joggesko fra Viking og fra Timberland, veldig fornøyd med begge to.

Skrevet

Kupper tråden litt. Noen som har hørt om/brukt Norheim isbjørn høst skoene? De var jo super billige så jeg vet sannelig ikke om jeg gidder prøve ei gang, men..

Skrevet

Nå har vi gått for ECCO Mimic Gore-Tex vintersko. De er litt høye men ikke helt som en vinterstøvlett - mer som en sko med høy kant. De ser og virker helt topp ut!

Skrevet

Nå har vi gått for ECCO Mimic Gore-Tex vintersko. De er litt høye men ikke helt som en vinterstøvlett - mer som en sko med høy kant. De ser og virker helt topp ut!

Disse har jeg også kjøpt til snuppa på snart 2 i dag.. Tenkte å bruke de som en overgangssko / høstsko + at jeg ser for meg at de holder på milde vinterdager og f.eks når vi bare skal ut i bilen osv og ikke trenger 'ordentlige vintersko'!

Har ecco snowride og Dock boots til leking i snø/ slaps osv gjennom vinteren..

Jeg er veldig fan av ecco sko til barn :)

Skrevet

Vi kjøpte Viking Sputik GTX (Goretex) og har vært veldig fornøyd. Lette sko som faktisk er vanntette! Vi har testet dem i vanndammer og etter spyling, ingen lekkasje inn og tørre føtter. Bruker dem hele tiden nå som det er vått i gresset og på bakken da de ser ut til å være gode å gå i og puster bra.

Kjøpte dem på XXL (usikker på om dem var små i str. men vi gikk ihvertfall opp en str.)

http://www.xxl.no/sko/barn-og-juniorsko/fritidssko/sputnik-gtx-1079357

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har kjøpt Timberland Gore-tex på xxl, og ett par billige på Økonomisko som hun har hjemme. Begge er faktisk like gode...

Skrevet

Endte opp med et par Skofustex som vi har prøvd før. Veldig fornøyde med de :)

Skrevet

Vi har også Timberland Gore-Tex. Gutten brukte dem et par timer ute i dag og han var veldig god og varm på beina da han kom inn, så vi er fornøyd med dem.

Skrevet

Vi hadde Norheim Isbjørn sko i fjor, brukte de hele høsten og vinteren til 1-åringen i bhg. Hun var varm og tørr hele sesongen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...