Gå til innhold

Liv men stikkende vondt :(

Anbefalte innlegg

OK girls. Jeg har kjent bebis inni der i hele dag, til tider veldig masse, men har også harr stikkende smerter i egentlig hele magen i perioder, og veldig nå ikveld. Sånn at ingen stilling er ok for det gir seg ikke, men nesten flytter seg på en måte? Hun har antakelig sunket litt ned, vet ikke om det har noe å si - og jeg har vært veldig sliten idag. Har dette noe å si?? Ble litt bekymra her plutselig, men har ikke bil så har ikke så lyst til å dra på bomtur heller...så lenge hun sparker har hun det vel bra? Er i uke 34.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143970049-liv-men-stikkende-vondt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 31 i dag og har hatt det litt slik som du beskriver etter en skogstur vi var på. Har du også overanstrengt deg i dag, kanskje? Jeg kan ikke uttale meg om babyen din har det bra eller ikke, men du kan jo ringe legevakten hvis du er bekymret. Jeg for min del er ikke bekymret, tror jeg bare fikk en slags "advarsel" fra Miss Uterus om at nå må jeg roe meg litt.

Neeei, asså. Jeg tror jo egentlig ikke det er noe galt siden jeg har kjent henne røre seg hele dagen, men har ikke hatt det sånn før og har vel strengt tatt ikke vært i form til å røre meg no særlig idag..innbilte meg først at det var bare en fot eler hand som stakk ut litt ekstra hehe. Men det erliksom enda, selv om det virker som hu sover nå.

Jeg hadde også endel stikkende smerter og var på sykehuset for å finne ut av det. De fant ingenting, og de mente det nok var sener som strakk seg osv. Sjekka babyen og alt så bra ut. Men er du usikker kan du ringe føden og forklare dem, ville jeg gjort... ;-) selv om sikkert alt er ok, er det bedre å være trygg..

Hehe det er jaggu sant! Plutselig er det jo ikke heeeelt sikkert at luftsmerter er luftsmerter osv osv.... Skal legge meg nå, hvis det kke er over til imårra ringer jeg tror jeg. satser på at det er for at hun har snudd seg og presser på nye steder!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...