Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Klødde sånn på ryggen i, kjentes ut som om jeg hadde et stort sår der. Kikket meg i speilet og oppdaget 1. at en knøttliten føflekk jeg har hatt på ryggen har blitt mye større. Fortsatt ikke så veldig stor, men kanskje tre ganger så stor som den har vært. og 2 at den blør mye. Der har kommet skorpe på den nå. Vet at blødende og voksende føflekk et et dårlig tegn, men det Må vel ikke bety at det er noe galt?
Gjest SHOC Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Den eneste som kan finne ut det er legen din. Få en time så fort som mulig.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Bestill time og få sjekket den med det samme, så slipper du å tenke mer på det. Den bør absolutt sjekkes!! Jeg har også hatt en føflekk som endret seg, eller, mer som en "pigmentflekk" som vokste og klødde og var øm. Men den var helt fin. Har også hatt en vanlig føflekk som blødde hvis jeg kom borti den litt for uforsiktig. Den var tidvis veldig øm. Den var også helt fin Så, det trenger ikke være noe galt med din, men få den sjekket så fort som mulig slik at du er sikker! Bestill deg en time i morgen, så slipper du å gå og utsette det!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg ville ha bestilt time til legen så fort som mulig altså... Hvis du på et eller annet vis har kunne irritert føflekken på ryggen så behøver det ikke nødvendigvis å bety at noe er galt,men i utgangspunkte høres det jo ikke bra ut. Iaf ikke når den er på ryggen og den klør og BLøR. Ryggen bruker som oftes ikke være så utsatt for hardt vær... Men med det sagt så vokste en føflekk jeg hadde inni øyenkroken til det dobbelte da jeg var gravid. Ble ganske bekymret for dette og fikk den fjernet på sykehuset da det klødde en del på den,men den var helt fin,men den blødde jo ikke... Uansett,få time til legen så ordner det seg nok Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Takk for svarene. Har time hos lege i neste uke, skal egentlig ta celleprøve, men kan vel spørre om føflekken også. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå