Pumba78 Skrevet 27. september 2012 #26 Del Skrevet 27. september 2012 Bugaboo vognene jeg har sett har så små sportsdeler, noen som vet om donkey passer for barn opp til 3 år? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144584282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vogndilla Skrevet 29. september 2012 #27 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Bugaboo vognene jeg har sett har så små sportsdeler, noen som vet om donkey passer for barn opp til 3 år? Donkey har visst mindre sittedel enn cameleon og jenta mi hadde knapt med plass i vår cameleon når hun var 2.5... Men dra å prøv, unger er forskjellige Endret 29. september 2012 av EnBlå&ToRosa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144590300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pumba78 Skrevet 29. september 2012 #28 Del Skrevet 29. september 2012 Den ser knøttliten ut... Æsj Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144591443 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kloden Skrevet 29. september 2012 #29 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Hei, Mbea! Jeg har atten måndter mellom mine to jenter, og etter mye frem og tilbake så kjøpte jeg en brukt TFK TwinnerTwistDuo. Før det så hadde jeg "bare" barnevogner av den billigere sorten, men Nå fikk jeg kjenne hva pris har å si for kvalitet... Denne vogna er heelt fantastisk. TRor det er ett av de lureste innkjøpene jeg har gjort. Den har en bag-del som jeg brukte i begynnelsen, og så gikk vi over til sportsdelen til begge. Den er superkonfortabel, veldig grei å justere, Kalesjen kan du løsne i ryggen slik at den kan fungere som en solbeskytter. Den har enkle glidelåser som er kjempesterke til å legge ryggen i tre nivåer og barnet ligger rett ut når den er helt nede. Den kommer igjennom absolutt alle dører som er standard minstemål, og er helt fantastisk stødig OG lett å trille. Kan lett trille mine to med èn hånd. Har hengt på et nett - så jeg har kjempegod plass, den har veldig godt håndtak/styre - som kan justeres i mange høyder slik at den passer til tempo, bakke etc. Bagasjen under er litt vanskelig å komme til, men hvis du går via fot-enden så er det mye enklere. Ganske god plass der også. Det er også veldig praktisk at det er to separate fot-deler, for de kan justeres uavhenning av hverandre, noe jeg ser er greit nå når det er stor høydeforskjll på barna, og når jeg skal ned i brettet under for å legge/hente noe. Eneste er kanskje at den er littegrann kort i ryggen etterhvert..., men det er igrunn bare å løsne knappene på kalesjen som går langt ned bak, så er det løst. Mine to jenter ELSKER at de kan sitte sånn vedsiden av hverandre. Eldstejenta er snart 3 år, men synes det er veldig godt å klatre opp i vogna når vi er på tur eller når jeg henter henne i bhagen og hun er sliten. Da er det veldig stas for minstejenta å få storesøster ved siden i vogna:) De morer seg med å sitte under teppet som kan henge over bgge to Som sagt - det beste med vogna er jo at jeg kan ha begge med på tur til byen eller hvor det måtte være - og SPENNE DEM FAST hvis jeg må. siden vogna er "kjentland" og egentlig et ålreit sted, så er det lite protester hvis jeg må det. Sjeldent jeg gjør - men det hender jo man må sikre seg. Veldig greit når du er på tur alene med to sprelske barn VEldig gode bremser. Mitt ene forhjul ble helt ødelagt etterhvert ( kjøpte bruktvogn fra 2008) trodde jeg, men det viste seg at det var manglende vedlikehold som hadde gjort det "stramt" slik at det ikke snurret. Det kostet meg 250 kr. å få en totaloverhaling på Barnas Hus slik at vongen ble som ny!!! Tja, hva mer skal jeg si? Jeg sjekket mye rundt, men fant at TFK`en har veldig god kvalitet- god levetid og ikke minst så er den veldig lett å selge brukt. Jeg kjøpte en sandfarget for 5000 kr. i 2011. Den var da 3 år gammel. Det er med andre ord en veldig ålreit invistering å kjøpe brukt. Jeg er bare superduper fornøyd. Nå når nestemann kommer så fikser vi et søskenbrett til duo`en så er alt i boks - Glemte nesten å si at vi reiste til Hellas med denne vogna i vår! Det gikk kjempegreit. Neste gang skal jeg spandere en prampack for det praktiske, men det var igrunn ikke noe problem å slå den sammen å ta den med. Du får jo som oftest lov å trille vogna helt frem til flydøren, og det er veeeeeldig greit... Hjulene taes enkelt av, og er veldig lette å sette på Den blir ganske liten og kompakt når den er slått sammen. En super vogn for sydenturer siden du kan justere kalesjen såppas mye. DEt var GULL å ha den med de 12 dagene vi var borte. Bare spør ivei hvis du lurer på noe mer! Endret 29. september 2012 av Claudia W Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144591446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kloden Skrevet 29. september 2012 #30 Del Skrevet 29. september 2012 Hei, Mbea! Jeg har atten måndter mellom mine to jenter, og etter mye frem og tilbake så kjøpte jeg en brukt TFK TwinnerTwistDuo. Før det så hadde jeg "bare" barnevogner av den billigere sorten, men Nå fikk jeg kjenne hva pris har å si for kvalitet... Denne vogna er heelt fantastisk. TRor det er ett av de lureste innkjøpene jeg har gjort. Den har en bag-del som jeg brukte i begynnelsen, og så gikk vi over til sportsdelen til begge. Den er superkonfortabel, veldig grei å justere, Kalesjen kan du løsne i ryggen slik at den kan fungere som en solbeskytter. Den har enkle glidelåser som er kjempesterke til å legge ryggen i tre nivåer og barnet ligger rett ut når den er helt nede. Den kommer igjennom absolutt alle dører som er standard minstemål, og er helt fantastisk stødig OG lett å trille. Kan lett trille mine to med èn hånd. Har hengt på et nett - så jeg har kjempegod plass, den har veldig godt håndtak/styre - som kan justeres i mange høyder slik at den passer til tempo, bakke etc. Bagasjen under er litt vanskelig å komme til, men hvis du går via fot-enden så er det mye enklere. Ganske god plass der også. Det er også veldig praktisk at det er to separate fot-deler, for de kan justeres uavhenning av hverandre, noe jeg ser er greit nå når det er stor høydeforskjll på barna, og når jeg skal ned i brettet under for å legge/hente noe. Eneste er kanskje at den er littegrann kort i ryggen etterhvert..., men det er igrunn bare å løsne knappene på kalesjen som går langt ned bak, så er det løst. Mine to jenter ELSKER at de kan sitte sånn vedsiden av hverandre. Eldstejenta er snart 3 år, men synes det er veldig godt å klatre opp i vogna når vi er på tur eller når jeg henter henne i bhagen og hun er sliten. Da er det veldig stas for minstejenta å få storesøster ved siden i vogna:) De morer seg med å sitte under teppet som kan henge over bgge to Som sagt - det beste med vogna er jo at jeg kan ha begge med på tur til byen eller hvor det måtte være - og SPENNE DEM FAST hvis jeg må. siden vogna er "kjentland" og egentlig et ålreit sted, så er det lite protester hvis jeg må det. Sjeldent jeg gjør - men det hender jo man må sikre seg. Veldig greit når du er på tur alene med to sprelske barn VEldig gode bremser. Mitt ene forhjul ble helt ødelagt etterhvert ( kjøpte bruktvogn fra 2008) trodde jeg, men det viste seg at det var manglende vedlikehold som hadde gjort det "stramt" slik at det ikke snurret. Det kostet meg 250 kr. å få en totaloverhaling på Barnas Hus slik at vongen ble som ny!!! Tja, hva mer skal jeg si? Jeg sjekket mye rundt, men fant at TFK`en har veldig god kvalitet- god levetid og ikke minst så er den veldig lett å selge brukt. Jeg kjøpte en sandfarget for 5000 kr. i 2011. Den var da 3 år gammel. Det er med andre ord en veldig ålreit invistering å kjøpe brukt. Jeg er bare superduper fornøyd. Nå når nestemann kommer så fikser vi et søskenbrett til duo`en så er alt i boks - Glemte nesten å si at vi reiste til Hellas med denne vogna i vår! Det gikk kjempegreit. Neste gang skal jeg spandere en prampack for det praktiske, men det var igrunn ikke noe problem å slå den sammen å ta den med. Du får jo som oftest lov å trille vogna helt frem til flydøren, og det er veeeeeldig greit... Hjulene taes enkelt av, og er veldig lette å sette på Den blir ganske liten og kompakt når den er slått sammen. En super vogn for sydenturer siden du kan justere kalesjen såppas mye. DEt var GULL å ha den med de 12 dagene vi var borte. Bare spør ivei hvis du lurer på noe mer! Hilsen CW Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144591472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 8. oktober 2012 #31 Del Skrevet 8. oktober 2012 TFK Twinner Twist duo. Har denne til mine med 23 mnd mellom. Bruker den fortsatt å når de er 1,5 og 3,5 år. ELdstemann er lang for alderen og har fortsatt plass. Vi har vært kjempefornøyde!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144618019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbea Skrevet 9. oktober 2012 Forfatter #32 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja nå har vi sett på flere, og føler tfk kan være noe for oss. I og med at den har god plass osv. Nå må jeg bare finne ut hva som er billigst, bestille fra Tyskland , eller kjøpe brukt. Så langt ser det ut som om det prismessig er ganske likt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144618806 Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenM Skrevet 13. november 2012 #33 Del Skrevet 13. november 2012 Easywalker Duo Plus!!! Jeg hadde ikke vært i tvil om jeg var deg!! Sjekk ut den hos din nermeste forhandler, den er lett, råenkel å manøvrere, slås sammen superlett og er smal nok til å pass gjennom alle standardører.. <3 Kjempe fin å se på også, bilder finner du i linken under: https://www.facebook.com/#!/easywalkerskandinavia Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144726296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle91 Skrevet 20. november 2012 #34 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg har 16mnd mellom mine å vi har bugaboo donkey! Rå bra vogn! Kjempe fornøyd !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969981-s%C3%B8skenvogn-18-m%C3%A5neder-mellom-barna/page/2/#findComment-144753262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå