Gå til innhold

Var det slimproppen?

Anbefalte innlegg

"advarsel på ekle detaljer"

Ooohooo håpe det var det!! Har hatt mye slim sjenerelt i dag i papiret men nå når jeg var på do å så tørket meg så var det som ei tsje med slim blanding av blankt gul/grønt gusje... Er 36 uker i dag å har hat følelsen lege på at minien kommer før tiden.. Har jo vasket og olstret litt i dag "ikke for å starte noe kun fordi jeg måtte rydde og vaske litt" hatt en del kynnere i dag så ja håpe håpe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969980-var-det-slimproppen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes iallefall veldig ut som slimproppen! Min var ikke grønn/gul, men blank med rødbrune blodstrimler i da den gikk i forrige svangerskap. Denne gangen slimer jeg litt, men ikke noe propp enda gitt :/

Uansett, gratulere!! Innen uke 39 er nok babyen ute;)

Ja satser på det :) har slimet mye de siste ukene jeg da kan minnes det samme sjedde sist gang jeg gikk gravid men da slet jeg så mye med soppinfeksjon "ikke denne gang" jente sist gutt nå så visse forsjeller er det jo. Magen har jeg på kneerna og hatt mye stikking i underlivet. Håpet å få mannen med på en runde i kveld men frister ikke så mye nå når eg er så stor... Men liker tanken på at kroppen gjør seg klar. Har sagt det lenge så får vel bare sette meg ned å slappe av og spise noe jeg elsker mmmm

Hehe ja slimet en del uker nå selv, men den trenger jo ikke alltid å gå heller. Fikk jente sist og venter det nå også, men totalt ulikt svangerskap fordet om. Magen min er bare som en kjempe stor klinkekule foran, men tror ikke kroppen min klarer å bære typiske "jentemager" :P

Hatt maserier eller modningsrier i en uke nå og kjenner stikkinger hele tiden, er sitsomt, men allikevel artig at kroppen gjør seg klar. Svangeskap og fødsel er noe jeg virkelig finner fasinerende!

Ble en runde med gubben ista, men er vanskelig med magen og bekkenet knekker jo til både foran og bak hver gang jeg skal bevege meg og jeg ynker til i smerte, det må da bli litt turn off hehe! Har spist en god middag og sitter nå med en kopp te med beina på puffen og storkoser meg en deilig søndag :)

Ser den sliter selv med bekkenet skambenet. Sliter liksom med og samle bena hahaha.. Har styrt enn del i dag så er mannen ute og jobber hele dagen i dag så tar meg nok en tur i nattbor skuffen å ser om jeg fikser noe selv og sender en søt melding til han at han kan vekke meg hihihi nyter stilheten i huset som er Nesten helt rent med god kåne film og godt å spise ;)

Hvor langt er du på vei?

Har selv styra itt med hus og hjem i helga da gubben har hatt jobbhelg :) Så deilig å sette seg ned med levende lys nå det nå blit mørkere ute igjen :) Hehehe den ideen likte jeg! Her kombinerte vi så fikk begge deler :P Nå sitter han i guttehjørnet sitt på dataen, mens jeg sitter i sofaen med bim og ei jente i magen som imellom kynnerne er aktiv og koser seg :) Ser på chocolat med bl.a. johnny depp på canal9, ANBEFALES! Nam!

Jeg er 37 uker i morgen :) Du da?

Annonse

Hørtes ikke feil ut nei hihihihi

Skal lage meg litt grandiosa nå og se va jeg fant på tven før jeg la meg.

Nettopp vaska ferdig konfyren inni så på tide og bruke den :)

Jeg er 36 uker og 2 hele dager.. Skal til kiropraktoren i måren kjenner jeg gruer meg men har skikkeligt vont i bekkenet i dag. Går verken opp elle ned i knestående. :-/ kjenner jeg gleder meg til og endelig få kroppen tilbake snart...

Menmen kan ikke ligge på sofaen hele dagen heller føler jeg....

Viktigste er jo å høre på kroppen, men skjønner godt hva du mener. HAr som regel veldig lite energi, men siste dagene har jeg hatt det og har da gjort det jeg orker. Er utrolig deilig å gjøre noe når man over så lang tid ikke har orket mer enn å gå på toalettet :)

Skal til fysio på tirsdag, synes ikke det blir bedre, men heller ikke verre så blir nok holdt i sjakk. Godt å få knekt opp da :)

Skal bi godt å få kroppen tilbake ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...