Gå til innhold

Koser meg med magen i siste liten! :)

Anbefalte innlegg

Nyter magen så godt jeg kan nå på slutten :) Gleder meg jo fryktelig mye til å få henne ut og i armene mine, kan nesten ikke vente! :) Er så koselig når jeg stryker eller legger hånden min på magen og hun svarer stort sett alltid med ett lite spark eller dytt!! Når pappa stryker med de varme hendene sine over magen er det også masse leven fra lille frøkna! Er utrolig artig! :) Men hvis den kommende bestemor eller andre prøver seg, blir hun muse stille, selv om magen danset fram og tilbake før de legger hånden på magen! Kun min bror som har kjent henne sparke utenom meg og samboeren!! Syns det er rart.. Tror dere hun kjenner forskjell? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969977-koser-meg-med-magen-i-siste-liten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er koselig, jeg er like overrasket hver dag over hvor stor jeg er blitt og at jeg skal bli enda større :) utrolig greie egentlig.. Jeg har ikke hatt så mange som skal ta på magen min, men igår når jeg hadde babyshower fikk etpar av venninnene kjenne at det var liv ;) veldig koselig! og hun responderer nesten alltid når far vil kjenne henne :)

Det er helt utrolig hvordan kroppen forandrer seg ja, og at det kommer ut en bitte liten baby! :) Jeg tror ikke hele jeg skjønner det enda!! :D Er såå utolmodig og bare gleder meg til å bli ferdig, likevel koser jeg meg masse med magen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...