Gutt<3Jente<3Spire Skrevet 28. oktober 2012 #76 Del Skrevet 28. oktober 2012 Når begynner man med modningsakupunktur? og hvor mange ganger i uken er "anbefalt"?.. Jeg har lurt på å prøve det, men tenker at det er litt kjipt hvis det ikke funker.. og ikke minst dyrt..! Når vi skulle ha jenten vår for 2 år siden tok jeg igangsettingsakupunktur 7 dager på overtid og dagen etter ble hun født. Om det var akupunkturen eller tilfeldigheter vet jeg ikke, men jeg holder en knapp på akupunkturen ! Da var jeg moden og hadde 3 cm åpning så det hjalp nok på .. Men ser at du (Turtelduene) skriver at du fikk riestimulerende akupunktur i uke 39. Er det noe de vanligvis gjør, så man kan spørre om det eller var du bare heldig ? Jeg stimulerer også brystvortene av og til og kjenner at det murrer litt innimellom, så det hjelper nok på modningen ja. Men jeg har samme problemet som deg, jeg blir så grååådig søvnig av det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969966-kj%C3%A6rringr%C3%A5d-for-%C3%A5-starte-f%C3%B8dsel-som-funker/page/4/#findComment-144677271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtelduen Skrevet 28. oktober 2012 #77 Del Skrevet 28. oktober 2012 Når begynner man med modningsakupunktur? og hvor mange ganger i uken er "anbefalt"?.. Jeg har lurt på å prøve det, men tenker at det er litt kjipt hvis det ikke funker.. og ikke minst dyrt..! Når vi skulle ha jenten vår for 2 år siden tok jeg igangsettingsakupunktur 7 dager på overtid og dagen etter ble hun født. Om det var akupunkturen eller tilfeldigheter vet jeg ikke, men jeg holder en knapp på akupunkturen ! Da var jeg moden og hadde 3 cm åpning så det hjalp nok på .. Men ser at du (Turtelduene) skriver at du fikk riestimulerende akupunktur i uke 39. Er det noe de vanligvis gjør, så man kan spørre om det eller var du bare heldig ? Jeg stimulerer også brystvortene av og til og kjenner at det murrer litt innimellom, så det hjelper nok på modningen ja. Men jeg har samme problemet som deg, jeg blir så grååådig søvnig av det Jeg begynte da jeg var i uke 35 med modningsakupunktur. Og har tatt det nå 3 ganger. En gang i uka. Det er nok det samme som du tok 7 dager på overtid, det jeg kaller riestimulerende, som du kaller igangsettende akupunktur. Som skrevet så startet det første fødsel, mens andre gang eg tok det fikk det ennå noen dager før fødselen startet. Til uka skal jeg da ta igangsettings/riestimulerernde akupunktur to ganger. Modningsakuounktur er for å modne, de lå jo sette det før de kan stimulere til fødsel. Spennende å se. Den første gangen så bidro det til fødsel. Men jeg er ikke i tvil om at akupunkturen uansett lønner seg da fødselene med akupunktur har vært betydelig kortere og enklere. Så verdt å bruke penger på det!! Men så har akupunktur veldig god effekt på meg. Tar bort svangerskapskvalme og migrene. Så en er jo forskjellige også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969966-kj%C3%A6rringr%C3%A5d-for-%C3%A5-starte-f%C3%B8dsel-som-funker/page/4/#findComment-144677600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turtelduen Skrevet 29. oktober 2012 #78 Del Skrevet 29. oktober 2012 Har kjent betydelig mye aktivetet i dag etter at det ble satt riestimulerende akupunktur På sjekk hos lege i dag var jeg ikke beldig moden, så at det ikke er rier på meg nå er nok forklart med det Men at akupunktur bidrar er jeg sikker på! Og modning skjer hvertfall, for så mye som jeg kjjenner nå kan det umulig være annet. Spennende å se til fredag og, da er det ny time. 4 og 5 menner var litt trege, så at 6 mann bruker tid forundrer meg ikke. Men har og lest at modning kan skjer på timer, Så det blir noen spennende uker! Bare en liten oppdatering Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969966-kj%C3%A6rringr%C3%A5d-for-%C3%A5-starte-f%C3%B8dsel-som-funker/page/4/#findComment-144681733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elinnord g11+g13+j14 Skrevet 29. oktober 2012 #79 Del Skrevet 29. oktober 2012 mye sex er vel bra,hørt det kan sette i gang i alle fall Orgasme;) Enten om du hjelper deg selv eller får hjelp av mannen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969966-kj%C3%A6rringr%C3%A5d-for-%C3%A5-starte-f%C3%B8dsel-som-funker/page/4/#findComment-144682194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
solavisfolket81 Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #80 Del Skrevet 3. desember 2012 Jeg ble "strippet" på sykehuset to dager etter termin. Hun tok skikkelig i og jeg begynte å blø og fikk vondt med det samme. Han ble født innen et døgn etter strippingen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969966-kj%C3%A6rringr%C3%A5d-for-%C3%A5-starte-f%C3%B8dsel-som-funker/page/4/#findComment-144794719 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå