Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan få lillemann på 4,5 mnd til å sove på dagen?

Han sover lurer på mellom 10-30 min hver gang, inntil 3-4 ganger for dag.

Jeg triller, vugger, gir pupp rett før, lar han sovne til puppen, gir han grøt en stund før osv, osv.

Når han våkner triller jeg han i søvn igjen, men han våkner når vogna stopper. Jeg prøver å ha han å sove inne, ingenting hjelper! På det lengste kan han sove 1 time, men da har vi vært å gitt smokken og trillet han utallige ganger. Han sover helt greit på natta, tar kveld rundt 19.30 og sover til alt mellom 6 og 8.

Noen gode råd???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969914-gode-r%C3%A5d-mottas-med-takk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Han er våken 1,5 -2 timer mellom hver gang jeg prøver å legge han.... Har prøvd å ha han våken både lengere og kortere, men ingenting som nytter. Har kjøpt boka no cry nap solution, som er etterfølgeren til no cry sleep solution, eller sove uten gråt som den heter på norsk, så nå er jeg spent!

I natt har han vært våken 23.30, 01.00, 03.00. 05.00 og sto opp klokken 06.00, så nå skal jeg ha han på sove igjen, trenger såååårt litt søvn selv... Blir litt av en dag dette ja!!!

Hmmmm, blir bedre når de blir eldre... Storebroren sov veldig lite helt til han beg på skolen, før det behøvde vi ikke vekkerklokke, og nå har vi fått en ny ;)

Får håpe boken har noen gode råd. For du gjør jo allerede alt jeg ville gjort!

Mini her legges kl 19 våkner ca 23 og 04 for mat og sover til 8-9. Men vi har jo unntak sånn som i dag våknet han kl 06 for mat og var lys våken! Lekte en times tid og så sovnet han igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...