Gå til innhold

Hvilken vogn skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Vi får baby i mars, og lurer fælt på hvilken vogn vi skal velge. Noen som vil gi noen tips? Vi bor nå i blokk (4 etg. uten heis), litt upraktisk, men vi kommer til å flytte i løpet av babyens første år. Vognen må derfor være relativt lett å ha med å gjøre både i blokk og senere. Den må også være lett å slå sammen og ta inn og ut av bil. Vil ha fire hjul, og så må den være lett å trille både på asfalt og grus.

Liker veldig godt designet på Emmaljunga Mondaial Duo, men er de for tunge?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969895-hvilken-vogn-skal-jeg-velge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmaljunga sine vogner er nok tunge ja :( Jeg vil anbefale deg koelstra latinique/mambo! Knallgod og romslig 4hjuling( ser ut som trehjuling, to doble hjul foran). Stor og god bag som er lett å bære og lett og ta av understellet. Enda et pluss er at sportsdelen er vendbar. Jeg har hatt både mondial og koelstra og ville aldri bytta ut koelstraen nå :)

Emmaljunga sine vogner er nok tunge ja :( Jeg vil anbefale deg koelstra latinique/mambo! Knallgod og romslig 4hjuling( ser ut som trehjuling, to doble hjul foran). Stor og god bag som er lett å bære og lett og ta av understellet. Enda et pluss er at sportsdelen er vendbar. Jeg har hatt både mondial og koelstra og ville aldri bytta ut koelstraen nå :)

Nå lager emmaljunga lette vogner også da ;)

Jeg ville tittet på bugaboo cameleon, brio go og emmaljunga ozone med citybag :)

Hei, eg anbefaler VIRKELIG emmaljunga city cross. Det er den letteste emmaljungavogna på markedet. kjøp city bag til å ha på vogna første 6 mnd. eg har kjøpt denne og gleeeeder meg til å begynne å bruke den, (termin om ei veke).

jobber i barnehage, så eg har prøvd utrulig mange forskjellige vogner. både med 3 og 4 hjul, tunge og lette, lufthjul og plasthjul, små hjul og store hjul...osv.. og eg må sei emmaljunga generelt er dei som har falt i smak hos meg. og da særlig city crossen :)

den er og veldig lett å slå ihop, og tar mindre plass i bil enn dei største bagvognene. mange trur at 3-hjulinger tar mindre plass i bil enn 4-hjulinger. men 3-hjulinger er som regel breidere bak enn en 4-hjuling. og tar da større plass.

link til city crossen:

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html

finst også i maaange fargar og både i stoff og i skinn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...