Gå til innhold

Leander er født <3

1lykketroll+lykkeliten i magen

Anbefalte innlegg

Det var blitt torsdag 23.08.2012 og kl. var ca 00.30 når eg vakna av at eg var våt mellom beina. Eg hopte opp på gulvet, og det rant. Var det virkelig vatnet eller tissa eg på meg? Joda, jammen var det vatnet..

Eg hadde vore sjå jordmor 22.08 og hadde kun 1-2cm åpning og livmorhalsen var middels og 1cm, så eg mista trua på fødsel med det første. Jordmor strippa og gidde meg akupunktur. Siden svigers var reist til Amsterdam den onsdagen, hadde eg delvis avtalt med pappa at han sko komma om det kunne sjå ut så det snart blei fødsel. Men eg sa han ikkje trengte det. Hadde reglmessige maserier på kvelden slik eg hadde hatt siste veka, men la meg ca 21.30 og sovna så ein stein og sov godt.

Eg har sagt heile veien at eg trur neppe fødselen starte på natta, og vertfall ikkje med vannavgang. Der tok eg grundig feil. Riene kom svakt ganske fort etter vatnet var gått, og me fant ut det var lurt å få barnevakt til gutten vår. Han blei kjørt til ei tante i 01.30 tida, mens eg hadde meg ein dusj. Når eg sto å sminka meg etterpå begynte me å ta tida på riene, og dei kom med ca 3min mellom og varte i ca 40sek. Heilt overkommelige, men eg kjente dei blei sterkare etter kvart. Me ringte føden og fekk beskjed at me kunne venta litt til å sjå, eller me kunne komma ein tur om me ville. Me pakka siste rest og åt litt før me kjørte inn. Riene kom med opp til 5min mellom nå, men var vonde når di kom. Sko det dabba av?

Kom inn på føden og blei møtt av ei koselig jordmor. Målte rier, hjertelyd og bevegelse. Låg lenge, og prøvde både eplejuice og lyd for å få meir bevegelse fra Leander gullet, men det var ikkje stor hjelp. Mens eg låg med registrering skreiv hu meg inn, og eg var glad me fekk bli. Etterpå sjekka hu og det var 4-5cm åpning og klart. Fekk fødestue og preikestol. så då gjekk eg der å venta. Riene va heilt overkommelige, men blei vondare å vondare ettersom tida gjekk. Kommande Pappa sovna i stolen, men det synst ikkje hu mor va greit å kjørte i han med preikestolen. Kunne nå halda meg med selskap mellom riene. Hehe.. I 06.30 tida var det vondt vondt, og begynte å pressa ned når riene kom. Eg blei undersøkt og hadde 7-8cm. La meg då i senga og lukte auene og slapte av mellom riene. Prøvde litt varmebeslag, men synst det bare blei verre når riene kom. Plutselig midt under ei ri kom der inn ei å sette seg ned å presenterte seg (akuratt så eg ikkje hadde nok å tenka på under ria), det var vaktskifte. Etter ria åpna eg auene og ser ei ung jordmorstudent og ei anna jordmor (ei eg hadde med sist fødsel òg) Etter litt snakk sa eg at eg ville tissa, og så kavte eg meg bort til do. Riene kom som hagl og det var supervondt. å på tilbakeveien følte eg gullet sto mellom beinå. La meg i sengå å sa eg følte eg måtte pressa, og fekk beskjed at eg bare kunne det. Så på neste ri sjekka di, og alt var klart og det var bare å pressa. Kl var da 07.35. Hadde virkelig glømt kor vondt det var!! Men kl.07.49 kom vår nydelige prins med navlestrengen to gonger rundt halsen. Fantastisk følelse å få den lille skjønne klompen på brystet. Jordmora som var med sist fødsel kommenterte at han var lik broren, og det var han. Bare ein mindre utgave. Leander var 3275gr og 51cm, og heilt perfekt. Me er heilt forelska.

Nå kose me oss heima og gullet er allerede 17 dager!:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143969846-leander-er-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde hatt gode kynnerar i ca 2veker, og den 14 var eg hos privatjordmor (magen hadde ikkje vokst si uke 36, men di sa alt va fint når eg va inne på ul, men synst d va greit med ein kontroll til før eg sko t "mi" jordmor rundt termin) og blei undersøkt og hadde ikkje åpning og livmorhalsen var hard/mjuk og 2-3cm så hu rekna nok med eg ville gå til termin. Magen hadde ikkje blitt større, men det var ein god baby inni der som låg godt sammenkrølla sa hu. Fekk ein lett akupunktur, og ca 4t etterpå fekk eg blodslim. så det sko jo ver et bra tegn.. Hadde masse kynnerar/maserier med jevne mellomrom som var gode tak i, så trudde fleire gonger at Nå bygge det seg vel opp.. meeen, den gang ei..å at eg ikkje var meir moden/åpen når eg var hos "mi" jordmor den 22 var eg litt overraska over:p Men så starta det jo om natta då med vannavgang;)

Så hadde bare masse luregreier øve 1 veka før han kom..

(med nr 1 hadde eg 1-2cm åpning og 0,5cm livmorhals 5 dager før han kom og blei strippa. dagen før han kom hadde eg 3-4cm og alt var klart, og riene bjunte med ein gang etter stripping)

Hehe, det synst eg og er det minsta di kan gjer;) hihi..

Tid har du termin?:) forstår godt du glede deg ja!!:)) e jo bare heilt fantastisk:D Lykke til:)

Annonse

Hadde hatt gode kynnerar i ca 2veker, og den 14 var eg hos privatjordmor (magen hadde ikkje vokst si uke 36, men di sa alt va fint når eg va inne på ul, men synst d va greit med ein kontroll til før eg sko t "mi" jordmor rundt termin) og blei undersøkt og hadde ikkje åpning og livmorhalsen var hard/mjuk og 2-3cm så hu rekna nok med eg ville gå til termin. Magen hadde ikkje blitt større, men det var ein god baby inni der som låg godt sammenkrølla sa hu. Fekk ein lett akupunktur, og ca 4t etterpå fekk eg blodslim. så det sko jo ver et bra tegn.. Hadde masse kynnerar/maserier med jevne mellomrom som var gode tak i, så trudde fleire gonger at Nå bygge det seg vel opp.. meeen, den gang ei..å at eg ikkje var meir moden/åpen når eg var hos "mi" jordmor den 22 var eg litt overraska over:p Men så starta det jo om natta då med vannavgang;) Så hadde bare masse luregreier øve 1 veka før han kom.. (med nr 1 hadde eg 1-2cm åpning og 0,5cm livmorhals 5 dager før han kom og blei strippa. dagen før han kom hadde eg 3-4cm og alt var klart, og riene bjunte med ein gang etter stripping) Hehe, det synst eg og er det minsta di kan gjer;) hihi.. Tid har du termin?:) forstår godt du glede deg ja!!:)) e jo bare heilt fantastisk:D Lykke til:)

Oida :) Gått med maserier/modningsrier i en uke nå og etter bare en dag med dette hadde livmorhalsen min blitt 2 cm kontra de 4.8 den var. mormunnen er og myk og jm kunne få inn 1-2 fingre, vet ikke om det vil si 1-2 cm åpning? Så nå er jeg spent på hva jm sier til onsdag om det har skjedd noe mer oppi der :) Er ganske slitsomt! Har termin 3 oktober så er 37 uker i morgen. Førstemann kom i uke 34 så er sjeleglad for å ha kommet hit :D

Har vært på do 3 ganger daglig siden fredag så den delen av kroppen er iallefall klar ;P

Gleder meg veldig :)

Så spennanes!! Plutselig er du i gang;) Det vil sei 1-2cm ja:)

Ja, det er godt du er komt såpass langt, og nå er jo babyen ferdig;) Slitsomt å venta å håpa det tar seg opp;p tiå fyyyke når di e komt vertfall:)

Lykke til:D

Blir veldig spennende å se om det er skjedd noe mer når jeg skal til jm på onsdag:) synes dagene går utrolig fort nå og selv om jeg er sliten. De flyr bare forbi! Hadde passa veldig med fødsel denne uka da eldste er hos faren sin!:) hehe ellers kan ho godt vente til neste gang storesøster er hos faren sin, bare dette masegreine gir seg litt;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...