Gå til innhold

Magen har "falt ned" masse, betyr det at hun har snudd seg?

Anbefalte innlegg

På forrige kontroll for ca 2 uker siden, lå hun i seteleie og jeg hadde store problemer med pusten pga at hun lå så høyt. Nå kjenner jeg at det er "tomt" nesten en håndsbredd under puppa og antar at hun har "falt ned" - men betyr det at hun har snudd seg til hodeleie eller gjør de det i seteleie også? Har ikke kontroll før om 2 uker igjen men kjekt å vite..

Fortsetter under...

Er du langt på vei?

Magen synker drastisk når man nærmer seg termin.

I mitt første svangerskap sank magen no helt jæ***!! :-P

Nå vet jeg ikke hvordan der er og om babyen har snudd seg da nurket mitt fester seg i uke 28 :-O

Det er helt sikkert babyen som har snudd hodet ned. Kjenner du økt press der nede...? Dette er spennende, når de finner veien ned dit. Jeg er i uke 31 i dag så jeg håper min sideleie-jente finner ut hvor hun skal putte hodet sitt snart =)

Ja jeg gjør egentlig det..og har mere murringer. Sikkert nye steder som stretches, da? Jeg skal sjekke blodprosenten min hos legen igjen i morgen, kanskje jeg skal be henne kjenne etter på magen bare for å vite.. kjenner det har stresset meg litt, selv omd e har god tid til å snu seg enda da :) Bare noen uker igjen nå!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...